Error codes

  • 21 April 2012
  • 8 reacties
  • 3557 Bekeken

Regelmatig als ik tv wil kijken krijg ik error-code's.

Gisteren code 2, vanddaag code 300. Voor mij is de maat vol.........

Tel naar 0800 22 800:Decoder uitzetten/opstarten, bbox-2 uitzetten/opstarten enz.....dan ben je telkens minstens 15 minuten bezig ...dit is toch niet meer normaal hé.

Als mijn echtgenote dit alleen moest doen kon die GEEN tv meer bekijken.

Ik heb BGTV nu meer dan een jaar (zelfs een 2-de decoder aangekocht voor mijn 2-de tv en dat werkt ook niet naar behoren)....heb het steeds verdedigd tegenover mijn kinderen....maar die hebben telenet (en daar zullen er ook wel problemen zijn hoor) maar die klagen toch niet.

Nu stop ik ermee met bgc, sorry voor de steeds vriendelijke helpdesk.( maar ja die kunnen er ook niets aan verhelpen)

Nu nog uitzoeken hoe ik naar telenet kan gaan, zonder teveel dagen zonder tv-internet-telefoon moet zitten.

vg van een ex bgc klant,

Pol

8 reacties

ligt het niet aan de eventuele devolo's die tussen je modem en decoder staan ?

Kan je deze niet met een netwerkkabel verbinden ipv homeplugs/plc's .

groetjes,

Elsa
Beste Elsa,

Het zou kunnen....en die nog ,eens resetten.....dan ben je 30 minuten bezig, maar toch ik stop met bgc. Ik en mijn vrouw willen gewoonweg onze tv opzetten en kijken. Bijvoorbeeld bij mijn dochter: daar staat de spanning van de tv EN decoder uit, mijn kleindochter ( 2 jaar) duwt op de schakelaar van het stopcontakt spanning aan op tv en decoder....en na 15 seconden hebben die hdtv. Ze hebben 2 jaar telenet.

Nooit geen errorcodes...

BGC was mijn favoriet....maar genoeg is genoeg.

vg,

Pol
Ok geen enkel probleem hoor u bent natuurlijk volledig vrij om uw provider te kiezen.

Groetjes,

Elsa
ik kom juist het zelfde tegen na 10 min krijg ik op mijn tv scherm "systeem onbereikbaar"

heb gebeld naar belgacom ze wisten mij te vertellen dat mijn b-box kapot was

heb een nieuwe gehaald en is weer hetzelfde
Is je bbox verbonden met decoder over een netwerkkabel ?

Elsa
ja

heb al nieuwe kabels gaan kopen maar blijft hetzelfde

Ik zou dan beginnen te denken dat het eerder bij Belgacom zit !

Het lampje DSL blijft dit branden ? of knipper dat ? als je de foutmelding krijgt op je scherm.

( Hieronder een stukje gekopyeerd uit ricy's blog : http://bgctv.skynetblogs.be/#betekenislampjesbbox )








♦ Betekenis v/d verklikkerlichtjes op de BBOX : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-(b-box)%3F" target="_blank

B-Box 2 Wifi led lampje / verklikkerlichtje

Reageer