Telkens opnieuw de foute aanrekening
Wat een knoeiboel daar bij proxius?! Eerst al maanden moeten ploeteren om eindelijk internet en tv te hebben in onze vakantiewoning. Afspraken worden niet nagekomen, dan staan ze aan de deur terwijl dat niet afgesproken is, het was altijd iets...Abonnement dat ik al had (internet start) omgezet in pack met tv erbij. Nu krijg ik al sinds Juli telkens opnieuw een aanrekening waar het oude EN het nieuwe abonnement, dus 2x internet op hetzelfde adres en tv, wordt aangerekend!! Tientallen keren gebeld en telkens werd er gezegd dat het aangepast werd. Tot nu toe dus nog steeds niet in orde!!!! Wat is dat voor klotezooi daar!!!!!! De enige reden waarom ik niet van provider verander is simpelweg omdat we in de regio waar de woning gelegen is enkel Proximus kunnen nemen anders was ik al lang weg. Tevredenheid over Proximus is bij mij dik onder nul....
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.