Skip to main content
Vraag

Pokémon GO


Als ik mijn 4g aanzet voor pokemon go te spelen lukt dit niet maar met wifi dan weer wel ik heb een prepaid kaart
This topic has been closed for comments

4 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • 28 maart 2017
Dag Nick,

Je beschikt op dit moment over voldoende MB op je herlaadkaart?

Mvg, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 april 2017
Ja ik heb genoeg mb en ben juist overgeschakeld op een abonement maar lukt nog steeds niet alles staat op in 4g

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • 7 april 2017
Heb je de applicatie al eens geherinstalleerd?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 januari 2018
wij hebben exact hetzelfde probleem...
"ligt niet aan ons", zegt proximus...
"ligt aan een blokkade door proximus", zegt het proximus center...
leuk zo, 1 gratis app.... zeer gratis als het toch niet werkt...