Skip to main content
Beantwoord

Aliassen bij Email

  • 18 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1266 Bekeken

Ik wil mijn mailbox fd......@skynet .be personaliseren.
Aliassen aanmaken lukt , en mail ontvangen op dit alias adres lukt ook.
Maar bij het verzenden krijgt de ontvanger steeds het fd******@skynet .be adres te zien
Aanpassen op de mail zelf bij " Van : " lukt niet ( alhoewel dit een meerkeuze vak is) en er wordt ook geen rekening gehouden met de voorkeur instelling van het standaardadres.
Hoe te verhelpen?

Beste antwoord door ThomasP

Dag Wim, dit is enkel mogelijk wanneer je een domeinnaam hebt bij Proximus. Deze zal dan in de dropdown beschikbaar komen. Kijk even op volgende pagina voor meer info hierover.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 18 januari 2017
Dag Francis6, je dient je mailbox te personaliseren via je MyProximus. Kijk even op volgende pagina voor meer info hoe dit te doen. Op deze pagina vindt je nog wat extra info over het verschil tussen je 'mailbox' en je 'e-mailadres'.

Zodra dit gebeurd is, kan je je e-mailadres in de trend van voornaam.achternaam@proximus.be instellen in je mailclient (Windows Live mail, outlook, etc). Succes!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 maart 2017
Hallo, is het ook mogelijk om een andere domeinnaam te gebruiken dan 'proximus.be'? Volgens de toelichting op jullie site zou dit moeten lukken ('Als u een eigen domeinnaam wilt gebruiken (bv. @uwwebsite.net), selecteer deze dan in het dropdownmenu') maar in het dropdownmenu vind ik enkel proximus.be. Dank voor de toelichting.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2017
Dag Wim, dit is enkel mogelijk wanneer je een domeinnaam hebt bij Proximus. Deze zal dan in de dropdown beschikbaar komen. Kijk even op volgende pagina voor meer info hierover.

Reageer