Ik heb maanden op voorhand een afspraak gemaakt voor de installatie van het internet in mijn nieuwe woning - uiteindelijk komt de technicus niet opdagen. Want ‘de technicus trof niemand aan’, vreemd want ik was wel degelijk thuis … De klantendienstmedewerkers zijn vriendelijk maar weten er duidelijk ook niets van en krijgen de technische dienst blijkbaar niet of nauwelijks aan de lijn. Hallo interne communicatie?
Dan maar nieuwe afspraak voor 8 februari, en ja hoor … Daar gingen we weer, ‘de technicus trof niemand aan’ - maar ik was er wél! Moet ik dan misschien met een rode vlag een hele namiddag voor de deur van het appartementsgebouw gaan zitten? Ik kan mijn inbeelden dat niet elk adres even gemakkelijk te vinden is, maar even bellen kan toch ook? Opnieuw heb ik meerdere keren naar de klantendienst gebeld en niemand die kan zeggen wat er mis ging. Is dit soms een nieuwe manier om klanten te pesten?
Nu heb ik een nieuwe afspraak voor 16 februari, maar of ik iemand ga zien? Altijd weer een verrassing!