Skip to main content
Beantwoord

Ik ken mijn lijnnummer maar deze wordt tijdens installatie decoder niet aanvaard

  • 18 december 2017
  • 3 reacties
  • 499 Bekeken

Beste, ik ken mijn lijnnummer, maar tijdens de installatie van de decoder wordt dit nummer niet aanvaard...

Beste antwoord door KimB

Ik zie dat je de telefonie onlangs hebt opgezegd waardoor je nummer veranderd is.

Je kan je nieuwe nummer terugvinden via myproximus of een privé bericht naar het proximus team sturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) om je nieuwe nummer te vragen.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 19 december 2017
Dag Andialushani,

Ben je toevallig net verhuisd? Dan krijg je soms een nieuw nummer. Indien je je klantnummer en de nummer die je gebruikt kan doorsturen naar het Proximus team kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 december 2017
We zijn niet verhuisd. Dat is 016XXXXXX en ons klantennr is 619XXXXXX
Bedankt!

[Edit ThomasP: Privégegevens publiek verwijderd.]

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2017
Ik zie dat je de telefonie onlangs hebt opgezegd waardoor je nummer veranderd is.

Je kan je nieuwe nummer terugvinden via myproximus of een privé bericht naar het proximus team sturen (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) om je nieuwe nummer te vragen.