Vraag

Wist je dat? Proximus start met video chat shops!

  • 22 April 2020
  • 9 reacties
  • 4282 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van de heropening van onze shops heeft Proximus beslist om Proximus Videochat te lanceren. Heeft u een commerciële vraag en wilt u deze graag bespreken met één van onze verkopers? Maak dan online een afspraak!

 

Klik hier voor particulieren

Klik hier voor zelfstandigen en KMO's

 

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Lillydv53  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb ineens jouw persoonlijke gegevens onleesbaar gemaakt in het bericht. Ik zie effectief een herlading van 15 euro op 05/01/201. Dit lijkt dus gelukt, tenzij je een 2de poging had ondernomen. Laat je me in dit geval iets weten? Groetjes, Antonella

@Lillydv53 
FYI: Het is zeker niet aangeraden van privé gegevens op een openbaar forum te zetten waar iedereen alles kan lezen wat hier gepost wordt, maar deze zet best in je forumprofiel
→  → profielgegevens invullen/aanvullen,
zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere nog bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak.

Beste
Op 5 januari 2021 wilden we gsm nummer 0474****** 15 euro herladen via proximus 1-2 surf
Betaald via onine kbc mastercard
Hebben we die 15 euro belkrediet niet ontvangen
​​​​​
mastercard ***** Bankrekening IBAN - ***** Medeling +++*****+++

Lilly de volder

Waar zit die chat dan wel....

gegoogeld en gevonden → Wist je dat? Je kan met ons chatten via de mobiele chat in de MyProximus app | Proximus Forum

→ hier staat het allee om te chatten met shops --Klik hier voor particulieren

Reputatie 1
Badge

Waar zit die chat dan wel....

Het is me op de chat beloofd dat ik die korting nog zou krijgen dus Proximus hou woord

TUI: dat zullen de Proximus forummedewerkers verder onderzoeken voor je als ze hier de draad opnemen.

ik zou in september de korting van 10€ verlengd zien  dat is me beloofd via chat dit zou een jaar verlengd worden wat moet ik daar voor doen om dat klaar te krijgen

Reageer