Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 73 reacties
  • 3811 Bekeken


Toon eerste bericht

73 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ook niet vergeten dat dit aan PX geen 14,95 € gaat kosten :thinking:

Allee waar wacht PX dan nog op. Voor de keuze mogelijkheden maar in voor de PX klanten 😉🤗👍 zou een mooi kerstcadeau zijn voor de PX klanten met een pack. En een goede commerciële zet voor het aan trekken van nieuwe klanten 🤔

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 , er zijn reeds promoties geweest op Netflix en boeketten. We proberen telkens voor elk wat wils te doen. Natuurlijk kan je nooit voor iedereen goed doen.

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D 

Bedankt voor het antwoord. Dus als ik het goed begrijp geld dit dan maar voor 1 maand of is dit geldig voor 1 jaar. Als dit voor 1 jaar is, de promoties die jij bedoelt op jullie boeketten en Netflix heeft maar een duur van 1 maand. Vandaar als deze promotie 1 jaar duurt had PX de keuze mogelijkheid kunnen invoeren 🤔😉

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 , daar staat geen datum op, anders had ik iedereen hier ook al over gecontacteerd.

Reputatie 4
Badge +1

Kan alleen maar zeggen dat wij dit vreemde probleem niet hebben: zolang het abo van het Flex pack loopt kan ik gewoon inloggen bij HLN. Succes gewenst met de oplossing!

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D , dat is prima. Maar als dit zo is dan had PX toch de keuze mogelijkheid in kunnen zetten met de boeketten, Netflix en de krant. Was o zo mooi geweest voor de klanten. Is zelfs goedkoper dan het krant abo 😉

Kan alleen maar zeggen dat wij dit vreemde probleem niet hebben: zolang het abo van het Flex pack loopt kan ik gewoon inloggen bij HLN. Succes gewenst met de oplossing!

Tja Sebastiaan, we hadden dat probleem ook niet tot na één jaar er een bitje hier of daar werd uitgezet door … zonder enige onderbreking van het flex pack. Nu ondertussen de GID code (7 cijferig) van proximus helpdesk ontvangen en aan HLN doorgegeven. We zien wel

 
Reputatie 7
Badge +3

@Geert. Lesy 

we hebben een koppeling gedaan, kan je het nog eens proberen?

 

Geert

Zal eens proberen 

Nog altijd hetzelfde 

Reputatie 7
Badge +4

@Walter bladerunner Mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb alles nagekeken voor je My Proximus. Dit staat goed bij ons. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor nazicht. 

Reputatie 2
Badge

hallo iedereen,

 

vraagje:
Hoelang loopt dit abonnement ?
Ik heb me daarnet ingeschreven voor Het Laatste Nieuws,
en nu zie via hun website staan looptijd: 12/12/2019 - 17/12/2019

is dit normaal ?

mvg

 

 

volgens mij niet maar je neemt best contact op met HLN

Badge +1

 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

 

Ik ben dezelfde mening toegedaan, zou beter geweest zijn om een keuze te krijgen, véél interessanter.

Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)


Zal te maken hebben met afgesproken prijzen. Je denkt toch niet dat proximus zoveel betaald aan hln of le soir zoals een abonnee doet?

Reputatie 4
Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)

Goede middag

Wij zijn klant sinds December 2019.
We hadden eerst het pakket TV+Internet+Vaste telefoon genomen omdat die promo gratis installatie had.
We kregen dan de raad om dan na de promo van drie maanden het abonnement op te zeggen voor de vaste telefoon zodat we enkel nog TV+Internet hebben .

Nu blijkt dat door dit op te zeggen - we geen HLN plus meer hebben maar als ik ga zien op de website worden er wel nu pakketten verkocht TV+Internet met HLN+ bij.. Dit zou om een onbeperkt abonnement gaan.

Klopt het dus aangezien we nu een bestaande klant zijn - dit kwijt zijn maar nieuwe klanten met hetzelfde pakket wel recht hierop hebben ?

mvg

Ken

Reputatie 6
Badge +2

Bij mij staat er tot 12 dec 2020,  eigenlijk een abonnement geldig voor 1 jaar. Wat daarna? We zullen wel zien! 

Reputatie 7
Badge +1

@Cvanloon, misschien dat we volgend jaar wel een gratis pakket voor in de plaats krijgen. Family pakket, All sports etc.

Op topic Enjoy kun je lezen dat deze binnen 2 weken uitgebreid gaat worden met surprise voor de klanten. Misschien dat je dan al de mogelijkheid krijgt om gratis te wisselen naar de pakketten van PX 😉🤗👍

👍🏿Dan ga ik ook direct mijn Myepress opzeggen als dat er komt, want ik gebruik het toch niet. 

 @tina.b  °- het is nu in orde. Bedankt voor de snelle reactie :)

Beste Martin, ik heb eindelijk mijn GID code ontvangen van Proximus, deze is: 2243747 maar ik weet niet waar ik deze moet invullen...

Hopelijk komt er een oplossing.

Dank bij voorbaat.

 

@Hugo_042 die moet je bezorgen aan HLN zie mijn vorig bericht met uitleg

PS: verwijder best je GID code van dit openbaar forum , kan je zelf verwijderen gedurende een uur na het posten van je bericht.

Reageer