Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 73 reacties
  • 3788 Bekeken


Toon eerste bericht

73 reacties

Ik lees de krant eigenlijk ook nooit via één of ander toestel, maar ik heb nu ook maar de optie geactiveerd, zonder dat ik daar echt ga gebruik van maken, trouwens de dag dat ze daar maar iets voor zouden aanrekenen zeg ik het direct op, maar natuurlijk heeft iedereen ander behoeftes en kunnen er wel zijn die dit zeer interessant vinden.
Maar zoals je zelf aangeeft zouden er beter meer keuzes zijn...

Reputatie 3
Badge +1

En hoe zet je die krant gelinkt aan je abb Proximus ?

Ik probeerde Le Soir te activeren via MyProximus. Bij het aanklikken gebeurde er niks.
OK, dan maar teruggekeerd naar “Mijn producten” (via de knop) om het nog eens te proberen.
Wanneer ik nu op mijn e-Press kom, staat nog steeds HLN geactiveerd. Le Soir kan ik niet meer activeren, er komt een melding “Sorry - Je verzoek om My e-Press te wijzigen was goed. Je kan My e-Press momenteel niet wijzigen. Slechts 30 dagen wachten en het zal beschikbaar zijn en wordt verwerkt” :unamused:

Reputatie 3
Badge +1

Ben niet heel oud maar ik weet dus ook niet hoe je deze aan je abb linkt 

Als we maar op tijd verwittigd worden in geval de gratis periode moest stoppen :wink:

Inderdaad :

  • de klant kiest tussen de twee aanbiedingen en kan eenmaal per maand van krant veranderen.
  • U kunt 1 keer om de 30 dagen van taal wisselen.  
    De wijziging is actief na maximum 24 uur.

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


Het zou leuk zijn als de link om te koppelen ook effectief zou werken. Helaas ik volg het stappenplan, krijg de boodschap dat accounts gelinkt zijn, maar nee hoor… Ik blijf bij HLN geen recht hebben op de artikels. Er loopt dus iets fout.

 

Kunnen alsjeblief zorgen dat het lukt? Het emailadres is voor beide accounts hetzelfde, zowel bij Proximus als bij HLN. En mijn details hebben jullie (want ik ben hier ingelogd met MyProximus).

 

Eerder kreeg ik van proximus al het bericht dat ik bij HLN moest aankloppen, maar HLN stuur me naar HLN. Jullie zijn toch geen ambtenaren meer hé? :-)

 

Alvast bedankt, jullie kunnen dit in orde krijgen!

 

Groet,

 

Peter

De HLN en HLN+ gratis in het pack, laat me niet lachen. Na mijn PX te hebben gekoppeld met HLN kreeg ik na het lezen van een 20 Tal berichten op HLN de melding “Uw gratis artikels zijn op, gelieve een abonnement te nemen-” Dit is gewoon valse reclame en niets waard.

Hln heeft nog niet mijn GID code gevraagd...

Reputatie 7
Badge +1

Hoeft niet, hou dit in de gaten 😉 Dat ze de keuzevrijheid maar in gaan voeren, dan zal ik rap omschakelen 🤗😤

Had ik gelezen en is uiteraard ook logisch. Maar het is ondertussen in orde. Blijkbaar moet je enige tijd wachten alvorens je keuze actief wordt en je het abonnement kan activeren.

Bij mij lukt het niet pm te aktiveren al 2 weken over en weer aan het chatten  in my proximus komt altijd hetzelfde op dat ik niet in aanmerking Kom staat er nochtans op in mijn overzicht

 

 

Reputatie 2
Badge

Beste, Ik ben al meer dan een maand bezig om mijn e-press abonnement HLN ( inclusief in mijn Pack) na een stopzetting na 6 maanden opnieuw te laten activeren . Bij HLN is alles in orde : ik krijg code groen. Zij bezitten al weken lang mijn GID code. Zij zeggen klaar en duidelijk dat ik moet stoppen met bellen en dat ik Proximus moet aanspreken.

Maar ik  krijg geen mail van Proximus om te bevestigen dat mijn abonnement opnieuw is geactiveerd. Ben gisteren bij Proximus shop in Hasselt geweest. Hebben bijna 45 minuten  met mijn GSM geprobeerd om bevestiging van Proximus te krijgen . Zero resultaat Een call back van een onbekende Proximus medewerker heeft ook niets opgeleverd. Kunnen jullie dat in hemelsnaam niet in orde maken? Is dat zo erg moeilijk??

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom mijn  abonnement werd stopgezet. Heb altijd zelfde pack en altijd stipt mijn dure rekening betaald. Ik mag toch een correcte service verwachten . Moet ik dan op mijn leeftijd uiteindelijk ook maar gaan streamen?? Ik denk ook aan een aangetekend schrijven aan CEO Boutin.

Met toch nog vriendelijk groeten en hopend op een oplossing.

 

 

Dit dus

Reputatie 7
Badge +1

Normaal staat deze op de Proximus website onder Myproximus. Als je inlogt staat deze onder Mijn Producten met een tab My e-Press. Daar kun je deze activeren. De app downloaden in de App Store en registreren met inlog van Myproximus of mailadres. Je kunt zowel de rode als blauwe app downloaden. Of ook via Safari.

Dat is het juist als ik klik op inschrijven bij hln op mijn produkten krijg ik dit

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij werkte dit wel. Zou morgen eerst naar PX bellen en HLN op dat telefoon nummer.

Ben al 2weken aan het chatten met proximus heb al 6 verschillende gehad maar geraakt niet opgelost

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb enkele dagen geleden nog HLN omgeruild voor Le Soir, alles gaat perfect zoals het moet. 

Reputatie 7
Badge +1

@Geert. Lesy. Je moet niet chatten maar bellen. Als het onder Mijn producten staat heb je er gewoon recht op 😉 neem aan dat je het geactiveerd hebt in Myproximus. 

Reputatie 7
Badge +1

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 

 

@Charlotte.D 

Dit is een heel mooie geste van PX. Weet niet of elke klant met een pack hier een mail over gekregen heeft. Ik in ieder geval niet. Heb dit op Google nieuws gelezen en nu dan op dit forum. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van      € 14,95 de PX klanten met  een pack een optie aan keuze mogelijkheden kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de krant. Zou ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten zijn die nu gestopt is 🤔😉 Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Hugo_042 Indien je het GID nummer wenst dien je telefonisch contact met ons op te nemen.

Ook niet vergeten dat dit aan PX geen 14,95 € gaat kosten :thinking:

Leuk zo’n gratis abonnement. Na een jaar stopt het door Joost mag weten wat, en dan begint de queeste om dat weer goed te krijgen. Eerst eens naar HLN bellen die je naar Proximus doorsturen. Dan krijg je een GID code 8cijfers na wat geduld op alle toestellen eens uitloggen en weer activeren via hln.be/proximus werkt het nog niet nog maar eens naar proximus gebeld nu een 12 cijferige GID code gekregen. Hallo HLN kunnen jullie dat eens bekijken? Komt goed met de 12 cijferige code en 48 uur geduld.  Ik heb overal alle tips gelezen maar nu zal HLN wat verder zoeken en mij terug bellen. 

HLN klantendienst heeft zijn handen vol aan die E press abonnementen. Je zou verwachten dat twee bedrijven hun systemen beter op elkaar afstemmen. 

Wie zou nu het eerst antwoorden op mij reply op dit onderwerp?

Martin? Laat je het even aan proximus medewerker aub? 

 

Reageer