Wist je dat? Jullie internet volume gaat stijgen vanaf 1 november 2019!

  • 31 October 2019
  • 10 reacties
  • 1387 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Vanaf 1 November gaat jullie internet volume de hoogte in! Jullie hebben meer surfruimte voor dubbel zoveel internet plezier! :wink:

 

 

Geen paniek! Is jullie 3 TB opgebruikt, dan kunnen jullie via jullie MyProximus account nog steeds ongelimiteerd volume packs bijbestellen!

 

We wensen jullie veel surfplezier! 


10 reacties

Reputatie 5
Badge +1

In de zin onderaan de tabel : “ Is jullie 3 GB opgebruikt ...”. Ik veronderstel dat de “G” in dit geval een “T” dient te zijn , niet ?

Dat is inderdaad een typfoutje 

Vanaf 1 november 2019 kunt u genieten van onze verhoogde maandelijkse vast Internet volumes! 

25546f62-f775-4522-a1b2-56a147688693.jpg

Zodra uw volume van 3 TB bereikt, wordt de snelheid verlaagd, maar u kunt gratis extra volume toevoegen
via My Proximus die ook werd opgetrokken:

f29bbba9-b651-4a78-945b-de477a4c5cd4.jpg

Internet Start blijft op 100 GB of 150 GB en extra pack-volumes zijn ook beschikbaar via My Proximus

cfr. > fr.forum.proximus

Reputatie 7
Badge +1

Ferme geste, maar liever toch hogere down en upload snelheid 😉 Of hogere volumes Mobile data 🤨 Krijg nu de 750 GB al niet op. Zit gemiddeld op 150 GB per maand. 

Reputatie 6
Badge +3

Één goede zaak ik moest iedere maand bijbestellen. 

 

Nu nog de upload op 30Mbps zetten en we zijn helemaal content. 

Dat zal spijtig genoeg niet voor iedereen weggelegd zijn, maar voor deze die geluk hebben en in VDSL2/vectoring zone 1 (deels zone 2)  zitten, zou dit wel een mooie geste zijn.

Reputatie 7
Badge +1

Dat zal spijtig genoeg niet voor iedereen weggelegd zijn, maar voor deze die geluk hebben en in VDSL2/vectoring zone 1 (deels zone 2)  zitten, zou dit wel een mooie geste zijn.

Je zegt het goed, spijtig genoeg, en dat in deze tijd. Als iemand bij PX klant is moet deze minimaal VDSL2 hebben 🤨. Is dat bij TN ook niet als men op de kabel zit iedereen dezelfde snelheid haalt 🤔. Zo moet het bij PX ook zijn, men betaald er toch ook voor of niet dan 😉

volgens ik laatst nog gelezen heb zit,

89% vectoring
60% @ 100 Mbps

Reputatie 7
Badge +4

In de zin onderaan de tabel : “ Is jullie 3 GB opgebruikt ...”. Ik veronderstel dat de “G” in dit geval een “T” dient te zijn , niet ?

 

Ik heb het bericht aangepast. Bedankt voor de melding :wink:  

internet volume gaat stijgen …  de prijzen stijgen ook  :(

inderdaad 

Prijsaanpassing op 01/01/2020: packs (prijzen incl. BTW/maand).
Tuttimus/Familus: +1,5 EUR.
Minimus: +1 EUR.
Tel+TV: +2 EUR.
Internet +TV: +1 EUR
Bizz Office/Bizz All In: +1,21 EUR.
Packs Enterprise Call & Surf: +1,21 EUR.
Packs verkocht tot 17/10/2016:
Internet Start +TV/TEL: max +3 EUR.
Internet Comfort/Maxi +TV en/of Tel: +1,5 EUR.
Bizz Pack Internet Comfort/Maxi + Tel: +1,21 EUR.
Bizz Packs met Internet en ISDN(oIP)/Twin+1,21 EUR.
Bizz Pack Telephony: max +1,21 EUR
 

Reageer