Vraag

Wist je dat? Disney+ via Proximus verkrijgbaar is!

  • 16 September 2020
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Klik hier voor alle vragen ivm Disney+


5 reacties

Opmerking: je kan Disney+ WEL bekijken via Proximus tv, ook al heb je geen All Stars of All Stars en All Sports, als je een V7 decoder hebt. Het is dan wel betalend via Disney

Ja wel afhankelijk van welk pak je hebt!

Ja wel afhankelijk van welk pak je hebt!


Als je een 'oud' pack hebt ga je geen v7 krijgen, zoveel is zeker. Om Disney+ plus te kijken via Proximus Picks tv heb je een V7 nodig. Ik heb een Flex, en een V7, maar geen All Stars of All Stars en All Sports en ik kan perfect de app installeren en me registreren/inloggen op Disney +.

Nu kan je toch ook Disney+ op je tv krijgen via een Android box of een Apple TV 4K, enfin, dat lijkt me toch logisch.

 

Nu kan je toch ook Disney+ op je tv krijgen via een Android box of een Apple TV 4K, enfin, dat lijkt me toch logisch.

natuurlijk is dit logisch maar ik heb over wanneer je een V7 decoder kunt krijgen dat er wel voorwaarden aan verbonden zijn niet alleen afhankelijk van het pack die je hebt (zoals je zelf → hier aangegeven hebt)

ook bvb als op een ADSL lijn zit of dat je VDSL lijn geen minimum 30 Mbps haalt ….dus dit was gewoon ter aanvulling van je eerste bericht.

Tja, met ADSL zal het niet lukken, maar de info gegeven op de site die @Charlotte.D meegeeft is dus wat achterhaald, dat is wat ik wil zeggen:

Je hebt geen All Stars of All Stars en All Sports nodig om Disney+ te kijken via Proximus Pickx tv, wel een V7. Il heb geen All Stars etc. maar kan perfect de app installeren en inloggen/ kijken op Disney+ via de V7.

Het helpt wel dat je All Stars etc. neemt  om een V7 te krijgen en met die opties is Disney+ wel gratis, maar All Stars is toch €29,99/ maand (zonder de webpromo van 3 maanden) en Disney+ € 6,99 /maand.

Reageer