Vraag

Veranderen van Pack

  • 20 November 2020
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 1

We hebben nu Familus met een 2de decoder en Netflix.

We gaan een smartphone kopen en willen overstappen naar Flex Netflix , daar zit een mobile in.

Kunnen we dat online doen ?

Ik kom altijd op de pagina met de promo’s en kan dan een geschenk kiezen. Dat is voor nieuwe klanten.

Wij zijn al jaaaaaaren klant.

Met dank voor uw hulp.

Christiaan.

 


6 reacties

FYI: spijtig genoeg komt het er hier altijd op neer dat vele jaren klant niet gelijk gesteld wordt aaan nieuwe klant!

Maar je kan altijd best afwachten tot iemand die van proximus zelf is hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen.

Tenslotte kunnen zij alleen beslissen wat al dan niet kan en kunnen ook je overstap verder regelen.

Reputatie 1

Voor alle duidelijkheid : We vragen niet naar dat geschenk. Maar we komen altijd op een scherm met PROMO en dan moet je een geschenk kiezen. We willen alleen maar overstappen van Familus naar Flex en een Smartphone kopen die we kunnen gebruiken met die Flex.

 

 

Daarom best afwachten tot iemand die van proximus zelf is hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen, zal pas maandag zijn, tijdens weekend komt niemand langs van proximus zelf!

Reputatie 7
Badge +3

@Christiaan 15352 Mag ik je laten opbellen door een medewerker van de commericële dienst om dit voor jou in orde te maken? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Graag

Reputatie 7
Badge +3

@Christiaan 15352 Komt in orde. Ik geef het door aan mijn collega. Groetjes, Antonella

Reageer