Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen !
gr
Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen !
gr
Ik heb je profiel eens gereset, kan je nog eens proberen?
Geert
Gegevens zijn verwijderd, we nemen contact op met studio 100 voor verder nazicht.
opgelet, dit staat wel openbaar nu!
*****
Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login e-mail):
Merk en model apparaat (bijv. iPad, 3e generatie): Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads zijn of lang wachten voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem betrekking heeft op het afspelen van een video):
Ruimte over op het apparaat (als het probleem is dat een video niet kan worden gedownload):
Tijdstip waarop het probleem zich voordeed:
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.