Vraag

stop synchroniseren cloud

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

ik heb zojuist de cloud geïnstalleerd op mijn computer, maar ik zou die willen verwijderen omdat je nu al de bestanden ziet staan op mijn computer,

Maar ik kan die niet verwijderen omdat er een melding komt dat de cloud bezig is en openstaat.

Ik weet niet hoe je het synchroniseren moet stoppen, ik vind dit nergens terug, of ik vind toch niet waar het staat, in de hulp vind ik wel hoe je het moet installeren maar niet hoe je het weer kan verwijderen


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

dit is wat ik krijg op de cloud zelf, je kan wel de backup verwijderen, maar het synchroniseren zelf weet ik niet hoe ik dit kan stopzetten.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Valencia  je kan volgende link even volgen die meer info geeft over bestanden toevoegen en het synchroniseren
als je bestanden wil toevoegen zonder deze te synchroniseren kan je deze toevoegen via back up

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_upload/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/uw-bestanden-beheren-in-de-cloud/manueel-bestanden-toevoegen-in-de-cloud.html

Reputatie 5
Badge +2

dat deed ik vroeger, maar ik wil het synchroniseren stoppen, en dit lukt niet, bij het verwijderen krijg ik dit

er staat dat de back-up uit mijn desktopclient moet verwijderen maar ik weet niet waar dit is, is dit op de website van de cloud of op mijn computer,?

Reputatie 5
Badge +2

probleem opgelost, ik het kunnen verwijderen van de computer, wel computer eerst herstart, en blijkbaar kon ik toen toch de app verwijderen.  Er staat wel nog synchroniseren op de cloud ,maar komt niet meer op de computer, en dit is wat ik wilde

dus er moet niet meer gereageerd worden, opgelost

Reputatie 6
Badge +2

Anders breng ik wel een hamer :rage:

Reageer