Beantwoord

Geen toegang tot E Press

  • 26 February 2021
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Wanneer ik via MyProximus (zowel op smartphone, desktop & laptop + verschillende browsers en via de app) mijn E Press probeer te linken, krijg ik onderstaande foutmelding:

 

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft.

Graag een oplossing (zelfde probleem voor Pickx App, apart topic voor geopend)

icon

Beste antwoord door HadewychT 5 March 2021, 10:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Alles werkt, bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +4

@LeanEagle Ik heb je activatie voor Pickx verwijderd en terug geactiveerd. Ook voor E-press heb ik nog een instelling juist gezet. Kan je beiden nu eens testen aub ?

Reputatie 7
Badge +3

@LeanEagle Indien nog problemen graag uw klantgegevens(klantnummer - gsm-nummer-naam-adres en e-mailadres) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even  na voor u.Groetjes,Joel

TBI: De gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Dat is bij deze gebeurd, profiel is aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +3

@LeanEagle Ik heb gezien dat in onze systemen e-press HLN actief staat.Ik ga het intern doorgeven om verder na te kijken alsook voor de problemen rond Pickx app.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M 

Beste

 

Nog steeds geen toegang tot deze beide services. 

 

Heeft u enige update hierover?