Enjoy! Onze cadeaus voor onze trouwe klanten

  • 17 June 2021
  • 7 reacties
  • 4330 Bekeken
Enjoy! Onze cadeaus voor onze trouwe klanten
Reputatie 7
Badge +4

Met Enjoy! willen we ook onze bestaande klanten verwennen. Je vindt onze acties terug in je MyProximus

Elke klant kan spelen om exclusieve of VIP-ervaringen te winnen en genieten van topkortingen en prioritaire toegang tot een breed scala aan evenementen zoals concerten, avant-premières, sportwedstrijden, de Plopsa-parken, … En bij speciale gelegenheden verrassen we onze klanten met een persoonlijke attentie.

Geniet elke maand van nieuwe Enjoy! experiences en Enjoy! deals in MyProximus.
Neem gerust zelf een kijkje en vertel het verder aan familie en vrienden!

 

 

Deze maand

Daag de "king van de grill" uit en win je eigen barbecue of nodig 3 vrienden uit voor een trip in een luchtballon

Muziekfan? Werchter Parklife en Tomorrowland - Around The World, het digitale festival, wachten op je! 

Is voetbal meer je ding? Speel voor een gesigneerd shirt van de Rode Duivels, een Heartbeat activity tracker die je hart sneller gaat doen slaan of korting voor je Panini-verzameling! 

Er is voor elk wat wils bij Enjoy!
Ontdek al onze aanbiedingen in de Enjoy! newsletter van juni 2021.


7 reacties

Ik wou  gisteren (11/12) de wenskaarten (met eigen foto) bestellen, maar blijkbaar kon dit al niet meer?
Zoals u hieronder kan zien had ik nochtans de melding gekregen dat ik ze kon aanvragen tot 15/12. Wat is hier fout gegaan?
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@vmc 

ik vraag het na bij de dienst Enjoy.

Excuses voor het ongemak.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +1

Doe genoeg mee en elke keer noppes. Maar ja hoeveel klanten heeft PX. Wat zijn dan de kansen. Natuurlijk dat de klanten niet meer mee doen. Terug naar het systeem van vroeger. Of alle PX klanten wat geven, extra gratis zenders etc.,Nu zijn er maar een paar die ervan genieten. Jammer 😷😥😪

Daar moet ik je 100% gelijk in geven nog niks kunnen vangenieten sinds het nieuw systeem in dienst gekomen is.

@HadewychT 

gratis poster bestellen, waar vind ik de bestelcode hiervoor?

mag ik u nog een vraag stellen. Ik heb reeds een oplossing gezocht via de helpdesk en de virtuele prox

assistent, zonder resultaat.  Ik kan geen nieuw topic meer opstarten. Ik vul in het vakje “titel” mijn onderwerp in maar als ik op verzenden klik krijg ik telkens als antwoord “je hebt geen onderwerp

ingevoerd”; Heb dit zowel met Safari, firefox als google chrome.

Dank voor antwoord.

Reputatie 7
Badge +3

@dona_01  Via PC of Laptop .Ga naar deze website Enjoy! (proximus.be) Je mooiste foto in posterformaat!  ( je zal eerst gevraagd worden om in te loggen met je gegevens van je MyProximus Account)   Vervolgens : Klik op "Naar mijn cadeau" en bestel onmiddellijk je poster.

Via de MyProximus App Tik in de MyProximus-app rechts onderaan op  Enjoy!. (cadeau icoontje🎁) Daarna klik je op deals daar krijg je de info over de gratis  poster te zien , hier klik je op goed idee. 

Op het volgend scherm   Klik op "Naar mijn cadeau" en bestel onmiddellijk je poster.

 

ik wou 2 tikecks kopen Voor plopsaland Antwerpen maar bij het omleiden naar bancontat is er iets fout gegaan  .Dus redeem code kwijt .Hoe kan ik aan een nieuwe code geraken .Bij proximus sturen ze van het kastje tot muur , ze weten hetzelf niet 😫

Reageer