Als het goed is mag het ook gezegd worden!

• 21 juni 2019
  • 7 reacties
  • 342 Bekeken

Ik wil even mijn recente positieve ervaring posten. Begin januari kocht ik een nieuwe smartphone, waar ik helaas problemen mee ondervind. Niets aan de hand, deze is nog in garantie. Alleen: ik vind mijn aankoopbewijs niet terug.

Ik chat met een medewerker, maar een aankoopbewijs kan helaas niet toegestuurd worden. Ik kon echter de shop in kwestie contacteren dmv een zogezegde afspraak te maken en in de opmerkingen mijn vraag te stellen. Uiteraard stond ik hier argwanend tegenover. Ik heb dit deze ochtend dan maar gedaan...en ja hoor, deze avond kreeg ik zowaar reeds een reactie van de betreffende shop.

Kijk, dit vind ik nu eens Klantenservice (ja met een grote K). Daarom blijf ik dan ook trouw bij Proximus. Als er nog mensen zijn met een positieve ervaring, is het misschien een idee deze te posten. Ik denk dat medewerkers maar al te blij zullen zijn, te weten dat hun dagdagelijkse inzet gewardeerd wordt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goed initiatief!!
Eigenlijk wordt hier meestal alleen maar kritiek gegeven (door mij ook 😉 ) en het goede verzwegen.
Reputatie 7
Badge +5
Een beetje logisch nee? hoeveel zouden er bellen naar de 100 om te zeggen dat alles goed gaat 😄
Reputatie 3
Badge +1
Een beetje logisch nee? hoeveel zouden er bellen naar de 100 om te zeggen dat alles goed gaat 😄
Wat een vergelijk, zeg! Het noodnummer 100 bellen of een (hopelijk) klantgerichte onderneming wiens doelstelling het is winst te maken 😖 . Het is te hopen dat het '100' forum minder klachten telt. 🙄
Reputatie 7
Badge +5
Mijn grapje (die blijkbaar verkeerd over gekomen is) was niet bedoelt om vergelijkingen te maken, ik wou gewoon zeggen dat de meeste mensen naar dit forum grijpen of om hulp roepen als er ergens iets verkeerd loopt, en niet meer dan dat heb ik daar mee bedoeld hoor ☺
Maar misschien is het door de eerste hitte dat ik al begin flauwe moppen te vertellen ☺
Reputatie 3
Badge +1
Dat zal het zijn 😉
Reputatie 6
Badge +2

Maar misschien is het door de eerste hitte dat ik al begin flauwe moppen te vertellen ☺

Ik zou zeggen kom dan maar naar de kust, hier is het koeler en zal je dan misschien minder flauwe grappen vertellen. 😛
Reputatie 7
Badge +5
Geen slecht idee want ze hebben daar redders te kort ☺

Reageer