Beantwoord

Zenders HD

  • 3 October 2018
  • 5 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Op faktuur van augustus stond vermeld dat NGC , Sport 10, Eurosport 1, Discovery,

in HD erbij kwam in BASIS PAKKET ... tot op heden niets te merken ,

Alleen dat Food Network HD is verdwenen stont toen ook vermeld
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 October 2018, 16:17

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Danny64
Ik heb gelezen op het Franse forum van Proximus dat dit pas voor 18/10 zal zijn.
Ngc hd
Eurosport1 hd
Discovery hd
Sport10 hd
Ik zat er ook op te wachten maar werd blijkbaar uitgesteld. Nog even geduld dus.
Timm1983
Reputatie 4
Badge +1
Hey,

Franse zijn blijkbaar in de meerderheid op alle vlakken bij Proximus ..

Waarom geen deftige NL comunicatie ....

Vlamingen mogen enkel op tijd betalen .. en voor de rest SSSSSTTTTTT
Reputatie 7
Badge +1
Hey,

Franse zijn blijkbaar in de meerderheid op alle vlakken bij Proximus ..

Waarom geen deftige NL comunicatie ....

Vlamingen mogen enkel op tijd betalen .. en voor de rest SSSSSTTTTTT


Heb hier niets aan toe te voegen. Maar PX onkend dit toch. Kijk maar naar de Franstalige zenders in het basisaanbod.
Reputatie 4
Badge +1
Als op uw faktuur staat 1 oktober , dan veronderstel ik dat het die datum is. Waarom op een frans forum comuniceren ze 18 oktober ... op nl forum lees je niks , geen comunicatie ...
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Danny64
Ik heb gelezen op het Franse forum van Proximus dat dit pas voor 18/10 zal zijn.
Ngc hd
Eurosport1 hd
Discovery hd
Sport10 hd
Ik zat er ook op te wachten maar werd blijkbaar uitgesteld. Nog even geduld dus.
Timm1983


Dit gaat over NGC FR HD voor alle duidelijkheid. Er is zelfs nog geen garantie of we NGC NL in HD gaan mogen ontvangen. Daar is door Proximus niet op gereageerd op dit forum. Het aanbieden van NGC NL HD kan perfect sinds kort en zeker in het basisaanbod. Ik hoop die op 18 oktober erbij komt tesamen met de rest. Wel erg dat je op een Franstalig forum moet lezen dat er een uitstel is. Mvg

Reageer