"Zender van de maand"

  • 10 June 2017
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo

In Nederland heeft men bij de meeste providers een zender van de maand. Dan is er één betaalzender soms eens gratis. Ik vroeg me af waarom Proximus dit nooit doet.

Klanten kunnen toch nooit geïnteresseerd zijn in zenders die ze nog nooit gezien hebben?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Heb dat vroeger ook eens voorgesteld en dat was men dan ook van plan om te doen. Echter nooit uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +1
PX moet een heel ander systeem in gaan voeren voor haar klanten. Hoe meer je hebt, des te meer krijg je. Zo werken de providers KPN en Ziggo ook in Nederland. Neem nu weekend deze maand Planckendael. Hier kunnen geen 1.5 miljoen klanten van genieten. Laat ze kaartjes bestellen en zet daar een einddatum op, bv eind augustus, zodat meer klanten hier van kunnen genieten. Gratis zenders of pakketten enz. PX zet iets op zodat alle klanten hiervan kunnen genieten. Premiumclub is te weinig. Moet ze meer keuzes geven.
Wat ook niet duidelijk is, of iedereen die vroeger al (trouwe klanten of wat ze het ook mogen noemen) korting kreeg, deze ook nog krijgt bij de overstap naar de nieuwe packs, sommigen melden dat ze hun korting kwijt waren?

Misschien kan Proximus ook een cadeau geven voor vaderdag 😉
Reputatie 4
Badge +1
Dit is één van die vragen die vroeger geplaatst konden worden in die speciale rubriek die Eva hier had opgenomen op het forum van Belgacom. En dat tevens ook een veel beter was vond ik dan dit; je kon er tenminste zelf met een voorstel of vraag komen die zei dan desnoods kon voorleggen aan kaar techniekers; Hier moest ik het over enkele weken nog met hand en tand uitleggen hoe men een probleem moet oplossen; Het is precies of er zit geen olie tussen de machine hier op dat forum, vroeger wel en dat is volgens mij enkel omdat topics worden gesloten , soms van mensen die er nog niet of amper een bericht hebben op gezet en berichten worden hier weg gehaald; Iets wat ik bij Telenet of op een ander nergens heb mogen ondervinden. ik heb nu gisteren nogmaals gekeken voor een IP TV installatie en zie dit wel zitten; Niet voor direct wan het kost ook wat. maar dan hoef ik niet naar Telenet te gaan en blijf ik hier met een basis pakket of iets meer want Belgische zenders zijn bijna niet te vinden op IP TV.

Reageer