Beantwoord

Zender BBC Entertainment vervangen door Studio 100

  • 5 January 2018
  • 15 reacties
  • 1285 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Hallo, ik heb al enkele berichten gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is mijn probleem: sedert een 2-tal weken is de zender BBC Entertainment in mijn zenderlijst vervangen door een Studio100 zender. Ik vind de BBC Ent. nergens meer terug als ik de volledige zenderlijst doorloop. Wat er wel nog werkt is het opnemen van de ingestelde serieopnames bij bbc entertainment, ik kan dus kijken naar recente opnames maar niet rechtstreeks. Hoe vind ik die zender terug? Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik heb de decoder al meerdere malen herstart, zonder resultaat. Graag reactie aub.
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 January 2018, 12:05

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sigrid, je kan bbc entertainment enkel bekijken via een betalend pack. Indien je dit wenst kunnen we dit wel voor je activeren. MVG, Wim
Maar hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat eerder ingestelde serieopnames nu nog altijd nieuwe afleveringen opnemen die ik kan bekijken ? ?? Dat begrijp ik niet.
Reputatie 7
Badge +4
Zou in principe niet mogen, indien je wenst kan ik dit laten stoppen...
en hoeveel extra kost dat dan?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

de zender " BBC Entertainment" zit nu bij onze tv bundel "Entertainment NL" en deze tv bundel kost € 9,95/ maand extra. Indien u deze Entertainment Nl wenst te hebben, mag u ons uw akkoord en uw proximusklanten nr hier doorgeven; via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Aw
Hoe komt Proximus er bij dat mensen die naar BBC entertainment kijken, liever naar Studio 100 willen kijken?
Voor mij hoeft die Studio 100 zender niet hoor. Die zal ik verhuizen naar een nummer helemaal achteraan, zodat ik er vanaf ben.
Waarom wordt ons BBC kwaliteit ontnomen en Studio 100 door de strot geramd ?
Reputatie 2
BBC ENTERTAINMENT staat in het boeket entertainment en niet in plaats van studio 100
neen, BBC entertainment was tot voor kort in het gratis onderdeel te zien. Ik heb daar nooit voor moeten betalen, en ben dat ook niet van plan om dat ooit te doen. Er zijn genoeg andere manieren om die programma's te zien zonder te moeten betalen aan onnozele pakketten.
En aan Studio 100 heb ik echt geen boodschap. Ik doe niet mee aan die hype.
Mss stond die vroeger in het basis boeket en is het dit wat jandw bedoelt!
Reputatie 7
Badge +1
Mss stond die vroeger in het basis boeket en is het dit wat jandw bedoelt!
Ben al lang klant en deze zender heeft nooit in het basispakket gestaan. Misschien bij hem geactiveerd zonder dat hij daarvoor betaald heeft.
Deze stond bij mij van in het begin in het basispakket. Ik neem geen ander pakket.
Als proximus nu eens ketnet in dat betalend kidspakket zouden steken samen met nickelodeon en vtm kazoom en kadet en disney channel.. en studio 100? Dan is er terug wat ruimte vrij voor andere hd zenders, ngc hd. Discovery hd. Eurosport hd. Ard hd zdf hd rtl hd... om er maar enkele te noemen in de toekomst... in het basispakket!
Timm1983
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb ook nooit BBC Entertainment gehad.

Dit doet me denken aan mensen met Telenet die jarenlang gratis Boomerang of Animal Planet HD kregen. Ik begrijp niet hoe zoiets kan gebeuren. Is het iemands job om bij elke klant aan te vinken welke zenders hij mag zien?

Wij hebben destijds bij UPC Leuven gratis Fox Kids gekregen voor een jaar of anderhalf jaar. Ik weet niet of dat de bedoeling was.
Reputatie 3
Badge +1
Hoe komt Proximus er bij dat mensen die naar BBC entertainment kijken, liever naar Studio 100 willen kijken?
Voor mij hoeft die Studio 100 zender niet hoor. Die zal ik verhuizen naar een nummer helemaal achteraan, zodat ik er vanaf ben.
Waarom wordt ons BBC kwaliteit ontnomen en Studio 100 door de strot geramd ?

Helemaal mee eens! Ik zit hier ook helemaal niet op te wachten, net als al die andere kids quats.
En het dan in een bundel steken van 9,95 p/mnd! Ik heb via de sat. diverse interessante BBC zenders (channel4, film4, E4, CNBC en nog een trits) free to air (=gratis en voor niks) trouwens een basis abo Netflix is zelfs goedkoper!
Reputatie 6
Badge +1
Heeft helemaal in het begin in het basispakket gezeten. Tot Proximus eindelijk BBC 1 en 2 mocht doorgeven . BBC Ent Is al 10jaar niet meer in basispakket

Reageer