Beantwoord

Wanagogo

  • 10 May 2017
  • 7 reacties
  • 336 Bekeken

Sinds twee dagen kunnen wij niets meer bekijken op onze tv van onze Wanagogo pass.
Het opgevraagde start nog, maar wij hebben een zeer vervormd kleuren beeld en vervormd geluid.
Op de app is alles normaal en de gewone tv programma's en opnames zijn wel deftig te bekijken.
Weet iemand raad? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door AndyM 10 May 2017, 10:23

Bekijk origineel

7 reacties

Je kan altijd eens proberen of het helpt door de decoder even stroomloos te zetten via schakelaar achteraan of netstekker.
Reputatie 5
Badge +4
dsijmens, kan je mij even je klantnummer doorsturen? Dan laat ik dit even bekijken. Mvg, AndyM
Wij hebben net hetzelfde probleem als dsijmens. Als we op ons tv-toestel iets op Wanagogo willen kijken zijn alle programma's toegankelijk, maar eens gestart krijgen we vervormd beeld en geluid, net of de uitzending gescrammbled of gecodeerd wordt.

Gewone tv en opnames werken zoals het hoort. Wanagogo via de app of de website werkt wel zoals het hoort.

Decoder zonder stroom zetten geeft bij ons geen oplossing.
zou ook kunnen dat je de bbox moet 5 seconden zonder stroom zetten, maar AndyM van proximus zal anders het wel verder bekjiken voor u.
Reputatie 5
Badge +4
Martin,

Ik heb nog geen feedback ontvangen van onze engineering maar BD75 gaf mij net deze feedback :

Onze decoder is zonet herstart en heeft blijkbaar een kleine software update gedaan. Op het eerste zicht lijkt alles nu in orde, de Wanagogo programma's zijn terug beschikbaar

Ik zou dus het volgende even aanraden: de decoder uitzetten door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Dan Modem uitzetten, ook via schakelaar. 5sec wachten en modem hestarten. Kan wel een paar minuten duren voor de modem volledig opgestart is. Nadien mag de decoder opgestart worden.

Mvg,

AndyM
Reputatie 5
Badge +4
dsijmens,

Hier feedback van onze engineering :

We hebben inderdaad meerdere klachten over kwaliteit met VOD content in VLA2 gekregen.

Dit was een gevolg van een upgrade die in de nacht van maandag op dinsdag is gebeurd waarbij een deel van de DB niet geindexeerd was.

Dit zou nu terug in orde moeten zijn, ik heb het hier ook getest en de kwaliteit lijkt goed nu.

Probleem zou dus opgelost moeten zijn. Indien je nog problemen hebt, dan raad ik je toch aan om je toestellen correct te herstarten.

Mvg,

AndyM
AndyM, het probleem is ondertussen opgelost. Super bedankt voor uw hulp en oplossing! Mijn zoon is weer zeer tevreden!

Groeten,

Davy

Reageer