Beantwoord

Voetbal

  • 19 February 2019
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb na bijna 2 weken ongeveer de zenders op zijn plek gekregen zoals ik ze zelf wil. Enkel voetbal zou ik willen laten staan omdat je dit ergens kan zien waar ze die wedstrijden opspelen. Nu viel me vandaag op dat vele van die zenders door dat verzetten van die kanalen niet meer op hun originele plaats staan. Dus ook andere zenders (geen voetbal) soms maar 1 of 2 nummers verschil.
Als er nu voetbalwedstrijden zijn waar zie je dat juist? Ben dit nog niet gewoon bij Proximus. Van Belgisch voetbal lees je het wel in de krant en weet ik wel waar die kanalen staan maar internationale wedstrijden is dit wel moeilijker en zou je ook liever hebben dat die kanalen op hun plaats stonden. Waar kan je dit vinden wanneer er een wedstrijd op één of ander kanaal gespeelt word?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 February 2019, 10:54

Bekijk origineel

2 reacties

Meer info over de uitgezonden en aankomende voetbalmatchen kan je steeds op de volgende website terugvinden: https://www.proximus-sports.be/nl/voetbal?new_lang=nl
Reputatie 2
Badge
Bedankt ik heb nu die verschoven sportzenders op zijn plaats gezet zo dat dit ook geen probleem meer vormt en dan is dit veel duidelijker.

Reageer