Viceland TV ook via Proximus?

  • 14 February 2017
  • 20 reacties
  • 1453 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Proximus, beste leden
Weet iemand of Viceland ook via Proximus te zien zal zijn, want deze start vanaf 1/3/2017 via de concurrentie Telenet...?
Viceland zal te zien zijn op kanaal 21 (Vlaanderen) en kanaal 137 (Brussel) bij Telenet
Ik ben eens benieuwd, want beter een zender rijker dan een zender armer...
Timm1983

20 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Timm1983,

Ik vraag het na bij de bevoegde dienst, we houden je op de hoogte.

Groetjes,

HeidiE
Hallo allemaal
Ik heb net op de site van mediaspecs gelezen dat viceland bij Proximus komt in het 2e kwartaal in het basispakket.
Zowel de NL als de FR versie zullen beschikbaar zijn
Timm1983
Reputatie 6
Badge +2
Dat is dus ten vroegste in april, dat is dus tenminste 1 maand later dan Telenet want daar komt die zender vanaf 1 maart in hun aanbod.
Reputatie 7
Badge +1
Mogen blij zijn dat PX deze zender in het basispakket zet. Dan maar 1 maand later. Maar je weet nooit bij PX. Wordt deze zender in HD uitgezonden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Timm1983,

Wij lanceren de zender op 1 juni.

Groetjes,

Antonella
Bedankt voor het goede nieuws Antonella.
Ik kijk er al naar uit...
Timm1983
Reputatie 7
Badge +1
Dag Timm1983,

Wij lanceren de zender op 1 juni.

Groetjes,

Antonella


Hallo Antonella,

Loopt alles nog op schema en wordt Viceland per 1 juni gelanceerd zoals afgesproken door PX. Vind hier verder geen info meer over. Vandaar de vraag.

Mvg, Antoon
op proximus.com stond het al
Vanaf 1 juni biedt Proximus TV als enig platform in België de zender VICELAND aan in heel het land

http://www.proximus.com/nl/news/1-june-proximus-tv-will-be-only-platform-belgium-offer-viceland-channel-across-entire-country
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Martin,

Bedankt. Zag gisteren nog niets op Proximus info tv kanaal. Vandaar.

Mvg, Antoon
Ik kan alvast bevestigen dat dit kanaal vanaf morgen gelanceerd zal worden.
't is bijna zo ver 😉
't is bijna zo ver ;)
Vanaf 10u als alles goed gaat 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Normaal zou op 30/5 BFS HD toch aanwezig komen bij proximus? Maar tot mijn grote verbazing is die zender nergens te vinden in de boeketten. Ben nu alles opnieuw aan het herschikken.
Reputatie 4
Badge +1
Vanmiddag
Reputatie 7
Badge +1
Welke zender is BFS. Ken wel BFM en die is per 01-06 van de zenderlijst afgehaald, zie PX info kanaal.
Reputatie 2
proximus tv is out voor de moment zone (02)
Reputatie 4
Badge +1
Antoon ik kan het nu niet direct zien want al die zenders zitten verspreid bij me moet een Franse SD nieuws zender zijn als ik dan al de juiste naam heb. Ik had eerst gezegd dat er een nieuwe HD zender ging komen en even daarna veranderd in 30 omdat ik verkeerd was. Dus dat zaakje zal niet doorgaan want ik heb geen HD zender gevonden, en heb ook alle HD zenders.
Reputatie 4
Badge +1
Ja het zal dan BFm zijn maar die zender zou de 30 ste in HD komen en men kon daar de verkiezing dan zien in Frankrijk. Of was dit een eendagsvlieg, of anders gezegd April grap van Proximus. Wand de laatste tijd zijn ze goed bezig hier en gebeuren hier meer en meer onwaarschijnlijke maar toch niet zo moeilijk te begrijpen onmogelijke dingen.đŸ˜±
Reputatie 3
Alleen jammer dat de Proximus TV Guide voor deze nieuwe zender niet correct is.

De nederlandstalige en franstalige uitzendingen zijn omgedraaid in de tv guide.

Dus als er in de guide voor Vice Nl "cyberwar" staat vermeld, is dit eigenlijk bezig op Vice Fr.

Bij Vice Fr staat in de tv guide "Huangs World", maar dat is dan bezig op Vice Nl
Reputatie 4
Badge +1
ik heb er nog niet op gelet, waar had dit ook al eens gezien bij een Franstalige zender en dat is gewoon omdat die gids als een harmonica werkt; Die is niet stabiel, en daarom blijven ook soms die oren niet staan heb ik gezien van 2 programma's N en FR van eenzelfde zender. Je hoeft enkel op je balk te scrollen en je ziet dat die beweegt zoals een boa. niet naar links en rechts natuurlijk maar bij weize van spreken van voor naar achter; Zoals Bart kaël dat zo goed kan, of wie het ook al is want het is al een tijd geleden , en mijn geheugen vertonen gaten.

Reageer