Beantwoord

Tuttimus & Familus & Netflix

  • 17 October 2016
  • 2 reacties
  • 1086 Bekeken

Beste,
Ik zou graag weten hoe dat zit met Netflix er staat nu bij dat je het drie maanden gratis krijgt maar hoeveel gaat het kosten na die 3 maanden? Ik heb een nu pack comfort met 1 smart 20 (was blijvende promotie blijf 10 €betalen) erbij en het Belgisch voetbal . Voor netflix op 2 tv schermen betaal ik nu 9.99 € per maand. Is het dan wel verstandig dat ik verander ?

groetjes
roosie
icon

Beste antwoord door Marleen 17 October 2016, 18:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

En hoe zit dat met de klanten die al netflix abonnement hebben. Word dan voor 3 maand de betaling stopgezet bij netflix voor die 3 gratis maanden?

Jullie lanceren vandaag nieuwe formules en op onze vragen kunnen de medewerkers niet antwoorden omdat ze zelf geen info hebben erover. Hoe zit het met de radio zenders enz...

Wij als klanten vallen ook volledig uit de lucht met info.

Blijkbaar vind PX het nutteloos om de klant goede info te geven zoals gewoonte trek je plan.
Reputatie 7
Badge +6
Je krijgt een geschenkencode voor 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen, voor een cash waarde van 29,97€ bij een nieuw Tuttimus of Familus abonnement. Daarmee kan je ook je lopende abonnement bij Netflix bv. aanpassen/betalen. Daarna doe je verder wat je wil, met Netflix.
zie bijlage