Vraag

Taalkeuzeknop voor commentaar op Eurosport

  • 10 February 2019
  • 8 reacties
  • 996 Bekeken

Mogelijkheid voorzien om het originele commentaar te selecteren. Het Nederlandstalige commentaar bij o.a. snooker is niet om aan te horen. Vooral dan van de Nederlandse commentator. Dit is werkelijk vaak zonder enige kennis van zaken en verveeeeelend...

This topic has been closed for comments

8 reacties

Als je naar het nederlandstalige kanaal kijkt, zal je ook alleen nederlands krijgen he.
Er is ook nog een franstalig kanaal.
Dat is zo mogelijk nog erger. Het lijkt me technisch toch niet zo onmogelijk om de originele commentaar als keuze beschikbaar te stellen.
Dat ligt niet alleen aan proximus of andere operatoren he. De zender zelf moet dat om te beginnen al doen. Het is zelfs zo dat op het franstalig kanaal niet dezelfde programmatie is. Met discovery, animal planet, natgeo net hetzelfde. Proximus kan alleen maar doorsturen wat het binnenkrijgt.
Reputatie 6
Badge +1
Ik weet niet of dat bij Eurosport het geval is, maar vaak is dit niet mogelijk vanwege uitzendrechten.
Ik heb gezien dat een soortgelijk topic ergens vorig jaar opgestart werd. De starter vroeg zich af waarom Proximus deze functie niet aanbiedt en Telenet/Orange wel. Antwoord van Px was da dit misschien in de toekomst zou aangeboden worden. Een jaar later dus nog steeds niet...
Reputatie 1

Bij deze een herinnering aan deze vraag. Graag een taalkeuzeknop zoals bij Orange en Telenet of gewoon Eurosport UK. De Nederlandse commentaar is vaak niet om aan te horen en regelmatig volledig verkeerd. De Engelse commentaar, zoals bv bij Formula e is een pak beter en intenser. De kijkervaring is bijgevolg een pak beter.

Reputatie 7
Badge +4

Bij deze een herinnering aan deze vraag. Graag een taalkeuzeknop zoals bij Orange en Telenet of gewoon Eurosport UK. De Nederlandse commentaar is vaak niet om aan te horen en regelmatig volledig verkeerd. De Engelse commentaar, zoals bv bij Formula e is een pak beter en intenser. De kijkervaring is bijgevolg een pak beter.


ik geef de vraag nog even door aan de betrokken dienst om te zien of hier al meer info van is

Reputatie 1

Tot nog toe niet geïmplementeerd, maar afgelopen weekend (tijdens de formule e uitzending) bleek nog maar eens hoe erbarmelijk de Nederlandse commentaar was. Snelle actie hier zou (niet alleen door mij) sterk toegejuicht worden!

Dank!