Beantwoord

Series, welk seizoen en welke aflevering?


Ik volg nogal wat series op tv, nu het problemen is telkens dat er nooit bij staat welk seizoen of welke aflevering. Ik moet telkens eerst gaan lezen of neem er op die ik al gezien heb. Ook als ik nieuwe afleveringen instel om op te nemen neemt mijn tv ook de oude nog eens op dia dan zelfs op andere dagen worden uitgezonden. Is heel vervelend .
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 March 2018, 08:25

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sylvia, ik geef je suggestie door aan de bevoegde dienst!
Reputatie 7
Badge +6
Ik kan je alvast zeggen dat er iets gepland staat in een volgend update waarbij we dergelijke info mee in de TV Gids zullen steken. 🙂
Deze vraag was recent op dit topic ook gesteld en beantwoord.
Bedankt zal veel beter en handiger zijn
Reputatie 7
Badge +2
Vanaf nu kan je het seizoennummer en het episodenummer zien in de TV gids. Het is wel enkel zichtbaar linksonder in de foto van de aflevering.

In elk geval al een verbetering. Zou goed zijn mocht het in de tekst ook opgenomen zijn. Dat is iets beter zichtbaar.

Bedankt PX.
De update in het tv menu is bij mij gebeurd, maar ik zie het seizoen en serienummer nog altijd niet. Moet ik hiervoor zelf nog iets activeren?
V6 DECODER, geen seizoen- en afleveringinfo te bespeuren ook niet in klein scherm rechtsboven.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Prw,

Ik heb het eventjes laten uit testen met de V6 decoder en de software update is uitgevoerd en zou werken. Heb je dit op elke zender? Kan je de modem en de decoder herstarten?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestell...
Dag Andy,
Heb dit inderdaad geprobeerd, modem en decoder herstarten helpt hier niet.
Mvg,
Prw
Reputatie 7
Badge +4
hi Prw

Ik heb even nog een aantal zaken aangepast
kan je dit nogmaals even proberen na reboot modem en decoder ?
Nog steeds niet op geen enkele zender, toch bedankt
Reputatie 7
Badge +4
op welke locatie ondervind je dit probleem ?
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven dan sturen we dit verder op naar ons engineering team

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zijn seizoenen en aflevering niet te zien in je opnames als je deze via Pickx bekijkt?

Ik zie dit enkel bij sommige series, niet bij allemaal

 

Reageer