Beantwoord

Programmatie van Suits

  • 28 April 2018
  • 7 reacties
  • 1075 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
op zondagavond wordt de serie Suits uitgezonden op VTM, om 24.10 of (dus maandag 00.10.)
Maar er staat "geen uitzendig", dus de reeks wordt niet geprogrammeerd en ik kan niet opnemen. Als ik die "niet uitzending" programmeer verdwijnt het na enige tijd uit mijn programmatie.
Kun je dit eens nazien aub?
icon

Beste antwoord door ElsJ 28 April 2018, 17:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Valencia heeft u de decoder al eens gereset ? Achteraan met paperclip of tandenstoker voor een 10 tal seconden in het resetgaatje prikken, dan start de decoder volledig opnieuw op en zou de tvgids terug volledig geladen moeten worden. Groeten Els
Reputatie 5
Badge +2
daar heeft het niets mee te maken, Suits staat nog niet in de programmatie vermeld bij proximus.
dus het ligt aan jullie.
iets dat niet in de programmatie staat kun je ook niet programmeren
Reputatie 7
Badge +3
Valencia ik geef het door aan onze mensen. Van zodra we iets horen laat ik het weten. Groeten Els
Reputatie 5
Badge +2
het is raar als je tv kijkt op vtm en vitaya oa zie je wel de programma's maar op de programmatie staat geen uitzendingen, ik heb toch voor alle zekerheid mijn tv eens gereset, dus de decoder maar alles blijft hetzelfde.
Het is dus enkel een probleem als je wilt opnemen, omdat de programma's er niet opstaan.
Alles wordrt uitgezonden meer de programmatie klopt niet.
Ik weet niet of dit enkel bij mij is, want het is hetzelfde op de app, website van proximus tv en op de tv zelf
Ter info: hier heeft ook iemand het probleem met de Tv-gids op vitaya gemeld
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/vitaya-tv-gids-44355
I.v.m. Suits, het is nu in orde
Reputatie 5
Badge +2
ja het is in orde,
goed dat dit forum bestaat zodat we problemen kunnen melden, dit zijn geen klachten, maar als niemand ze meld weet men ook niet dat er iets mankeert.
zolang alles kan opgelost worden zijn we tevreden
nog een prettige zondag

Reageer