NRJ Hits TV vanaf 26 september beschikbaar in HD

  • 25 September 2016
  • 6 reacties
  • 689 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Het basisaanbod breidt vanaf 26 september 2016 uit met een nieuwe franstalige muziekzender. Het gaat om NRJ Hits TV en in HD. op preselectie 185. Het gaat om een Franstalige muziekzender voor de Belgische markt. Hij was al een paar maanden beschikbaar in HD 720p via de site van nrj.be.

Het valt wel op dat deze zender in HD is terwijl ment in SD wordt doorgegeven. Het is dus gewoon bullshit dat er bij PX geen ruimte is voor meer HD zenders. Er zitten al zoveel muziekzenders, inclusief die video-radiokanalen in HD op het netwerk, dat je dat niet meer als reden kan opgeven. Wie gelooft dat nu nog.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Geachte Wim. Wanneer geven jullie vanuit PX naar de klanten toe hoe het zit met uitbreiding HD zenders en speciaal deze voor de Vlaamse klanten. Vind dat de klanten hier recht op hebben. Het is van de zotten dat er weer een Franstalige HD zender bijkomt. Wij Vlamingen worden weer achteruit gesteld. Alvast bedankt voor het positieve antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Helaas geen antwoord en dat is jammer. Is het voor PX dan zo moeilijk om aan haar klanten te vertellen waar de TV naar toe gaat in de toekomst. Iedere maatschappij heeft toch een jaarplan wat de doelstellingen voor een jaar zijn. Maar ja lijkt wel alleen betalen en kop houden. Blijkt bij mij dat op kanaal 185 ook nog MTV fr zit. Dus 2 zenders op een kanaal. Als ik dit zie is er genoeg ruimte voor meer HD zenders en ik hoop veel in het Vlaamse gedeelte.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Antoon,

Het is niet zo dat we altijd op voorhand weten wat er kan veranderen voor het hele jaar. Voor tv content en aanbod van zenders kan dit vrij kort op de bal soms beslist worden en aangeboden worden.

Vanaf het moment we beslissen of onderhandelingen rond zijn voor een bepaalde zender. Dan komt deze ook altijd zeer snel in ons aanbod.
Reputatie 7
Badge +1
Ben al zo lang PX klant, maar een ding snap ik niet. Hoe is het mogelijk dat PX zo ver achterloopt met HD zenders tov Telenet en nu ORANGE. Dit gaat mijn verstand te boven.
Bij voorbeeld als bij Telenet de NPO zenders HD zijn waarom dan bij PX niet. Elke keer als deze vraag gesteld wordt zwijgen eeneens alle PX Support medewerkers.
Reputatie 6
Badge +3
Omdat we zelf geen info hier over hebben. Anders zouden we die met alle plezier met je delen.
Reputatie 7
Badge +1
Oké bedankt voor het antwoord.

Reageer