Nieuwe zender in basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110)

  • 23 December 2017
  • 13 reacties
  • 2019 Bekeken

Gisteren (22 dec) Proximus TV nieuwsbrief ontvangen.
Laatste topic in deze nieuwsbrief: "Nieuw op Proximus TV
Een streepje klassieke muziek voor Kerst?
Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires. Tip: Sounds like Christmas, 25 december om 10u05."

Helaas vind ik deze nieuwe zender die zou zijn toegevoegd aan het basisaanbod
niet terug in mijn Proximus TV tv-gids, hier is geen kanaal 110 terug te vinden, ook niet na het herstarten van mijn decoder.

Weet er hier iemand meer over? Wordt deze zender in het basisaanbod actief vanaf bepaalde datum? Moet je daar iets speciaals voor doen?

Alvast bedankt!

13 reacties

vindt je hem nergens terug of vind je hem alleen op kanaal 110 niet terug, want als je zelf vroeger kanalen gerangschikt heb kan dit zijn dat die op een ander kanaal terecht gekomen is
Reputatie 7
Badge +3
Dag Heidi_dbd, ik ben hier eens even gaan kijken, in de nieuwsbrief staat inderdaad 110 maar ik vind hem hier terug op 111 kan u eens even kijken en iets laten weten via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dank je Els
Alvast bedankt voor reacties.
Ik heb alle zenders in de tv-gids overlopen, maar vind momenteel nergens nieuwe zender "Stingray Brava".
Reputatie 7
Badge +3
heide_dbd kan u via deze link uw klantengegevens doorgeven? Dan kan ik eens een kijkje nemen.


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groeten Els
Reputatie 2
bij mijn zit brava in de entertainment nl boeket
dat zal wel de reden zijn zeker want ik vind hem ook niet terug.
Reputatie 7
Badge +4
Heidi,

Het is ons ook niet duidelijk of en wanneer brava in het basisaanbod komt, volgens onze info zit de zender momenteel nog in het entertainment pack en buiten de nieuwsbrief hebben we nog geen andere info ontvangen.

Ik heb een mail gestuurd om het na te vragen, we houden je op de hoogte.

Groeten
Beste Proximus Support,
Uiteraard hoop ik dat brava in het basisaanbod komt zoals vermeld in de nieuwsbrief.
Alvast bedankt om dit na te vragen, en mij op de hoogte te houden!
Vriendelijke groeten,
Heidi.
Gisteren (23 dec) belde ik via het 0800-nummer met een Proximus-medewerker. Zijn antwoord: de zender "Stingray Brava" zit in een betalend boeket, en NIET in het basisaanbod.
Vraag: wat staat er dan in de mail van Proximus van 22 dec? (Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110)). Antwoord: foutieve communicatie.
Ik voel me genomen, en leer hieruit dat je als klant zo maar niet moet geloven wat Proximus je meldt.
In ieder geval staat die ook nog niet in de zenderlijst onder het basisaanbod
> Zenderlijst
Reputatie 1
Ik zou Brava ook graag inhet basisaanbod zijn als klassiekliefhebber, ik weet dat hij er vroeger wel inzat...
wat was ik blij dat ze melden dat brava in basisaanbod komt, doch helaas 't is weer eens niet waar
aub doe daar wat aan, zeker in deze kerstmistijd, gooi alle andere rommel eraf, en zet die goede zender eens in je basis;
Hopelijk krijgen we van Heidi toch nog positief nieuws op haar vraag verstuurd naar de bevoegde dienst ❗️
Heidi,

Het is ons ook niet duidelijk of en wanneer brava in het basisaanbod komt, volgens onze info zit de zender momenteel nog in het entertainment pack en buiten de nieuwsbrief hebben we nog geen andere info ontvangen.

Ik heb een mail gestuurd om het na te vragen, we houden je op de hoogte.

Groeten

Reageer