Vraag

Netflix via Proximus problemen

  • 1 April 2017
  • 3 reacties
  • 492 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
2 weken geleden hebben wij een Tuttimus abonnement genomen, nu willen we ook graag onze Netflix via de Proximus factuur aangerekend krijgen.
Ik heb dus, volgens de instructies, 2 weken geleden ook ons abonnement bij Netflix opgezegd.
Nu wil ik terug via onze decoder activeren, maar het is niet mogelijk om de Proximus code in te geven. Ik word steeds gevraagd om een kredietkaart in te geven.
Ik heb ook geprobeerd om gewoon een nieuwe account aan te maken, maar het probleem blijft hetzelfde.
Vandaag ook al 1 uur aan de telefoon gewacht, veel doorverbonden geweest, 5 mensen gesproken, maar niet geholpen.
Heel vervelend is dit....
Kan iemand helpen.?

3 reacties

Probeer eens of het lukt nadat je uw modem en uw decoder opnieuw opgestart hebt.
zet hiervoor de decoder stroomloos en en daarna ook de bbox modem, zet dan de bbox terug onder spanning en wacht enkele minuten tot het DSL ledje niet meer knippert en continu blijft branden en daarna zet je de decoder terug onder spanning.
Als het probleem aanhoudt kan je de helpdesk op 0800 22 800 opbellen ook op zondag
Bedankt Martin, maar ik heb zeker al 5 keer opnieuw opgestart. Het maakt geen enkel verschil.
Ik ga straks de HD nog eens lastig vallen... al stel ik me ook dikwijls vragen bij de kennis van de medewerkers daar.
Gisteren zei die dame aan de tel me, ja, geef dan je kredietkaart gegevens in. ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag NDW,

Alvast de excuses.

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer