Vraag

Netflix

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

hallo ik heb van netflix mail gehad dat de betaling via jullie niet gedaan is maar na contact
hebben opgenomen met jullie en netflix ben ik nog steeds niets wijzer kan nog steeds geen netflix kijken jullie zeggen alles is oke en hun zeggen openstaande rekening van jullie maar word wel aangerekend op mijn factuur enig idee hoe da opgelost kan worden

bedankt vriendelijke groeten wesly

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Wesley,

Heeft u al een account aangemaakt?

Zie info link:


https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html

Groetjes,Joël
ja ik heb al netflix sinds november en is nu pas een probleem dat proximus volgens netflix niet betaald heeft
Reputatie 7
Badge +3
Wesly, excuses : normaal loopt alles automatisch

we laten uitzoeken waar het niet goed loopt...

mvg,

Tina

Reageer