Movies & Series Pass

  • 12 April 2016
  • 14 reacties
  • 1784 Bekeken

Movies & Series Pass € 9,95 / maand:

Ongelimiteerd kiezen uit meer dan 2.000 films en episodes per jaar.
Elke dag een nieuwe film of episode van een serie!
Een gevarieerd aanbod met wekelijks ook 2 films voor volwassenen op de zender M&S.

Wat vinden jullie van het huidige aanbod?
M.i. ontbreken er verschillende recente films & series in het aanbod en is het geen volwaardige tegenhanger voor Netflix.

14 reacties

Ik heb M&S geactiveerd om eens te zien wat ze allemaal aanboden en is het inderdaad geen volwaardige tegenhanger voor Netflix
Vindt het zelf dik tegengeslagen.
Nu...ze zeiden dat je het een maand gratis kon zien en ten alle tijden terug deactiveren...de maand is bijna om en ben niet van plan om het nog langer te nemen...laat staan betalen.
Ik heb alles al afgezocht waar ik dat kan doen ( M&S deactiveren)
Nergens iets te vinden...weet iemand hoe dat ik dat kan doen..wil er echt vanaf voor ze mij 9.99€ gaan aanrekenen...
Grtjs
Reputatie 7
Badge +6
Je kan dat vragen aan de klantendienst 0880 22 800 en je kan dat ook doen via MyProximus: Mijn producten >Tv > Voetbal & op aanvraag > Actief > Movies &Series Pass (nl) > annuleren.
Via decoder gaat dit ook veronderstel ik toch, kan het niet proberen aangezien ik geen boeketten heb.
M&S valt niet enkel zwaar tegen, het is ook niet wat het beweert te zijn. 2000 films & series ? Ik tel voorlopig 345 films en een hoop oninteressante series. Ook de navigatie is lamentabel.
Reputatie 4
Badge +1
Ja, dit kan je enkel maar bij de concurrent. En geef mij voorlopig maar Netflix, ik heb daar gisteren nog een leuke film op gezien.
Reputatie 6
Badge +2
M & S Pass is dikke brol, gelukkig heb ik ook Play More van Telenet en Netflix, die 2 platforms zijn 20 keer beter dan die M & S brol.
Ongeveer twee maand geleden stapte ik over van Telenet Basic Internet over naar Proximus Tv + Internet + Mobile, terwijl ik aanvankelijk dacht een goede deal gedaan te hebben blijkt nu dat Telenet volop Proximus voorbij steekt op vele vlakken op productvlak. Bizar genoeg is mijn Internet+TV tov Telenet 2-3x sneller en surf ik nu onbeperkt voor bijna 4 euro minder per maand, maar ik nam er ook de Mobile M bij twv 25 euro. Dus zit ik nu op 80 euro per maand zonder M&S of Netflix.

Nu blijkt dat Telenet Whoppa 200mbps download en 20Mbps upload aanbiedt voor net geen 80 euro per maand. Maw, ik ben dan in verhouding 2 x trager aan het surfen en kan 4x trager uploaden. Het is dus niet verbazend dat de extra's zoals M&S in dezelfde lijn liggen en minder bieden voor meer.
Reputatie 2
Badge
Ik kom van Telenet en ik heb daar nooit Netflix genomen, omdat Netflix voor mij en mijn partner geen meerwaarde betekent. Onze keuze om het nu bij Proximus ook niet te nemen, staat dus los van het feit of Netflix beter zou zijn qua aanbod dan M&S.
Wij werken beiden full time en ik heb daarnaast ook nog een éénmanszaak waar ik voldoende tijd in stop, zodat de gelegenheid kleiner wordt om bijvoorbeeld top series te volgen.
Toch heb ik de Entertainment bundel genomen, omdat het Entertainment aanbod mij wel heel uitgebreid en interessant leek. We hebben al mooie documentaires gezien en in de M&S (door misverstand laten activeren) vond ik toch wel dik ok. De films die ik in het aanbod zie staan, zijn films die ik bij Telenet moest betalen of ...die er zelfs niet in stonden. In de series hebben we er ééntje gevonden die wij totaal niet kenden en dat vind ik er dus super aan.
Wij hoeven geen 'games of thrones' te volgen bvb, we zijn blij met het aanbod dat we nu zien en ook qua films zitten er juweeltjes tussen. We zorgen er wél voor dat we voldoende gezien hebben voor wat we nu maandelijkse betalen voor 'All entertainment' . De persoon die de keuze maakt bij Proximus stelt ons dus tevreden :-)

Nogmaals, er zijn mensen die dagelijks oesters willen, wel wij houden van witlof in de oven 😉, zolang het maar smaakt.
Eind April telefoon gehad of ik wilde overstappen van comfort naar familius was iets goedkoper en ik kreeg er movies en seriespas gratis bij , ik vroeg is dat tijdelijk ? nee dat is voortaan inbegrepen in uw bundel,,OK dan anders hoef ik het niet
Sindsdien word het elke maand bijgerekend bij mijn abonnement en telkens bel ik naar de klantendienst en ja hoor sorry voor de vergissing en krijg ik een creditnota van 9.95euro en we zullen het oplossen,, maar als ik bij my proximus kijk naar mijn producten staat movies en series pass nog steeds actief voor 9.95 inplaats van inbegrepen in mijn abonnement .
Langs de telefoon lukt het blijkbaar niet dus probeer ik langs hier maar voor het op te lossen mijn klantnr is 1273709 beste proximus
Reputatie 7
Badge +3
Dag Will_01,

In het Familus L pack aan 74,95 euro per maand is er een tv bundel naar keuze inbegrepen, in dit geval de Movies & Series Pass. De prijs op de factuur wordt opgesplits. Achter Familus zie je 67 euro staan. De Movies & Series Pass kost 9,95 euro en hierop krijg je een korting van 2 euro per maand (Voordeel Familus L: My tv-bundle). Als je de optelsom maakt, klopt dit: 67+9,95-2=74,95.

De creditnota's dat opgemaakt werden zijn allemaal onterecht, maar voor deze zal ik het zo laten. Weet wel dat de aanrekening klopt en indien je geen Movies & Series Pass meer wenst, je dit kostenloos kan verwijderen.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella,
uw rekening klopt misschien maar de mijne niet kijk eens naar mijn facturen vanaf 18/5 daar betaal ik telkens
84.94 euro voor mijn abonnement inplaats van 74.95 dus denk ik niet dat de creditnotas onterecht zijn.
en als mij aan de telefoon gezegd
word door een vriendelijke dame als je overstapt van comfort naar familius
word je snelheid verhoogd van 100mb naar 200 en krijg je movies en series pass gratis erbij inbegrepen in je bundel
waarom moet ik er dan uiteindelijk toch voor betalen, bij mijn weten is gratis voor niks alhoewel gratis bestaat in werkelijk niet heeft een minister al een keer op TV gezegd.
dus aub kijk mijn facturen even na
groetjes Will
Reputatie 7
Badge +3
Dag Will_01,

De reden dat jij 84,94 euro krijgt aangerekend is omdat je een 2de decoder in huur hebt (€5/maand) en het voordeelpack slimme diensten op de vaste lijn (€4,99/maand). Dus de aanrekening klopt (74,95+5+4,99=84,94).

De creditnota's zijn wel degelijk onterecht en dit zal in de toekomst niet meer worden gecrediteerd.

Zoals ik zei ben je niet verplicht om de Movies & Series Pass te behouden en kan deze kostenloos worden verwijderd.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella,
voordat ik overstapte naar familius had ik dat ook al die slimme diensten en 2 decoders en toen betaalde ik
75.84 abonnement per maand met comfort dus ik snap het niet ???
als ik overstapte zou ik iets goedkoper uit zijn werd mij dus wijsgemaakt aan de telefoon en niet duurder en M en S pass was gratis en inbegrepen in die bundel dus voel ik mij bedonderd na meer als 35 jaar klant
groetjes Will
Reputatie 7
Badge +3
Dag Will_01,

Ik begrijp je frustratie hierin. Het is niet leuk om iets beloofd te krijgen en dat dit uiteindelijk anders uitdraait.

De prijzen van de abonnementen kunnen wij helaas niet aanpassen. Ik zie dat je inmiddels de Movies & Series Pass hebt laten verwijderen. In de toekomst zal er 7,95 euro minder aangerekend worden.

Groetjes,

Antonella

Reageer