Beantwoord

MEZZO - BRAVA

  • 27 March 2017
  • 9 reacties
  • 792 Bekeken

PROXIMUS NEGEERT MUSIKALE KULTUUR :
Verleden week werd mij voorgesteld over te gaan van mijn bestaand abonnement naar TUTTIMUS . Zogezegd beter en goedkoper ! Onmiddellijke consequenties stel ik later vast : MEZZO en BRAVA verdwijnen van mijn scherm. Hoe is dat toch mogelijk ? Geluidsmuziek zoals pop en andere wordt steeds uitgebreid maar de klassieke muziek zoals concerten , opera's verdwijnen zonder dat er melding wordt van gemaakt .Zogezegd zijn er niet genoeg abonnementen ????? KUNST heeft schijnbaar geen recht van bestaan meer .Dan maar overschakelen ?
icon

Beste antwoord door NickyL 28 March 2017, 09:56

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik begrijp de frustratie. Ik had destijds dezelfde opmerking. Ben uiteindelijk toch overgestapt door de verleiding van BBC First. Ondertussen beklaag ik mij dat wel, want zoveel kijk ik niet naar BBC First. Grotendeels, omdat het veel te onduidelijk is welke jaargangen en afleveringen van een serie die gespeeld wordt. De PX EPG is een ramp op dat gebied.

Ik heb ondertussen een link gevonden naar Brava op het internet. Vermoedelijk niet helemaal koosjer, maar ik kan ondertussen wel kijken voor zolang dat duurt. Het is natuurlijk wel heel jammer. Men had beter gedaan zoals TN bij Playmore. Gewoon alle themazenders in één bundel gestopt voor een vaste prijs. PX heeft het nu weer helemaal complex gemaakt: een paar zenders kosten al gauw 10 Eur, een flauwe "gratis" blockbuster, M&S Pass die compleet verbleekt. De strategie van PX lijkt, wij investeren niet meer in content, maar wel een een soort toegangspoort voor andere contentspelers.
Reputatie 4
Badge +1
Zijn Deze twee zenders hier dan niet meer te krijgen?
Reputatie 3
Niet in TUTTIMUS.
Reputatie 4
Badge +1
Niet in TUTTIMUS.

Vreemd, ik ben hier nu maar net maar eigenaardig dat men dan dit boeket niet zou kunnen kopen. Het is enkel een andere formule dat men neemt, en het is verlies voor Proximus.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jean-Marie, Frank, Mario, Erwin,

Op dit moment vind je steeds onze zenderlijsten op onze website. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html

Hier kan je alles terug vinden wat we wel of niet uitzenden. Deze zenders worden inderdaad niet meer uitgezonden. Oprechte excuses hiervoor.

Mvg, Nicky
Reputatie 4
Badge +1
Dag Jean-Marie, Frank, Mario, Erwin,

Op dit moment vind je steeds onze zenderlijsten op onze website. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html

Hier kan je alles terug vinden wat we wel of niet uitzenden. Deze zenders worden inderdaad niet meer uitgezonden. Oprechte excuses hiervoor.

Mvg, Nicky


Dank je Nicky trouwens zijn ook alle boeketten als deze zenders er inzitten terug te vinden in My Proximus. Daar heb ik in ieder geval die van mij besteld en staan ze direct online. Zo hoef je ook niet rond te bellen.
Proximus herpak u: Plaats BRAVA en MEZZO in uw pakket! Alle twee niet mogelijk?? Dan toch minstens EEN!!
Reputatie 3
Die zitten volgens mij beiden in het Entertainment pakket in HD
Reputatie 7
Badge +2
Ondertussen zitten beide muziekzenders inderdaad opnieuw in de Entertainment bundel NL en FR, samen met VH1, MTV Hits en MTV Live.

Reageer