Lancering Stingray Hits vanaf 22 februari 2018

  • 21 February 2018
  • 6 reacties
  • 628 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Proximus heeft in een persbericht de komst van de nieuwe muziekzender Stingray Hits aangekondigd. (https://www.proximus.com/nl/news/20180221prstingray). Er komt een Nederlandse en een Franse versie van de zender (kanalen 170 en 171 respectievelijk). Er is niet bekend of de zender in HD of SD zal uitzenden.

6 reacties

Hopelijk exclusief via proximus tv en niet bij Telenet... goed nieuws. Ik kijk er al naar uit.
Timm1983
Reputatie 7
Badge +2
Hopelijk exclusief via proximus tv en niet bij Telenet... goed nieuws. Ik kijk er al naar uit.
Timm1983

Het gaat inderdaad om een exclusiviteit. Op termijn zou er naast de liniaire zenders ook een on demand aanbod moeten bijkomen.
Reputatie 7
Badge +2
Ondertussen staan de twee zenders in het aanbod. Beiden worden in HD doorgegeven.
Reputatie 1
Als je deze zender 1 dag opzet heb je het ook gehad... Elke dag dezelfde playlist... In dezelfde volgorde... Komaan zeg!
Reputatie 7
Badge +2
Als je deze zender 1 dag opzet heb je het ook gehad... Elke dag dezelfde playlist... In dezelfde volgorde... Komaan zeg!

Ik heb het ook gemerkt. Dat is echt voor verbetering vatbaar. Maar ik had zelf ook geen behoefte aan een extra muziekzender.
Reputatie 1
Als je deze zender 1 dag opzet heb je het ook gehad... Elke dag dezelfde playlist... In dezelfde volgorde... Komaan zeg!

Ik heb het ook gemerkt. Dat is echt voor verbetering vatbaar. Maar ik had zelf ook geen behoefte aan een extra muziekzender.


Ik ben altijd blij met muziekzenders... Had er wat meer van verwacht... Want vind het aanbod van muziekzenders sowieso al zwak op Proximus tv.

Reageer