Beantwoord

Laatste aflevering Chicago PD

  • 25 April 2018
  • 10 reacties
  • 1897 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
ik neem de afleveringen steeds op, en dat was maandag 23 april ook het geval en de opname is gelukt. Nu zie ik vandaag dat die vervangen is door een speciale aflevering van telefacts en chicago PD is daarna uitgezonden. Mijn opname is ook vervangen door die telefacts. Nu mis ik de laatste aflevering en bij nazicht is die nergens meer te zien zelfs niet op vtm en op proximus ook niet want ik ben te laat. Is daar niets aan te doen? of hoe moet ik die aflevering nog te zien krijgen. Is er een oplossing?
icon

Beste antwoord door SamuelD 30 April 2018, 10:05

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Valecia

het is de aflevering van Chicago PD van 23/4 die je ontbreekt op je decoder ?
Reputatie 5
Badge +2
ja die is het. Blijkbaar is op het uur dat die uitgezonden werd een speciale telefacts uitgezonden. Toen ik het nakeek stond er nog chicago PD op en nu is de wijziging doorgevoerd en staat er op de opnamen telefacts en die aflevering van chicago PD heb ik daardoor niet. Is daar iets aan te doen?
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik geef dit door om te kijken of we de aflevering kunnen toevoegen
Reputatie 5
Badge +2
dank u voor uw reactie, hopelijk lukt het, ik laat iets weten
groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Jammer genoeg kon ons engineering team de aflevering niet voor je toevoegen
ze hebben een credit op je lijn toegevoegt waarmee je wel eengratis film of aflevering kan huren
Reputatie 5
Badge +2
dank je voor het vriendelijk gebaar, een prettige avond en groetjes
Reputatie 5
Badge +2
Hoelang blijft de gratis film geldig, hoelang blijft het credit op mijn lijn staan?
Ter info: de antwoorden die ik op het forum terug vindt zijn:
► Reeds (gedeeltelijk) bekeken gehuurde film kan je binnen de 48 uur terug bekijken
- via PVR knop afstandsbediening.
- of ook via "menu" > Mijn Bibliotheek > Huidige Gehuurde Items.
► Elke film uit de op aanvraag catalogus, en ook de blockbuster, is 48 uur beschikbaar
eens je die hebt gehuurd.
► Een credit voor een blockbuster is beperkt geldig voor 1 maand
en is alleen daarvoor te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Deze blijft geldig tot je hem gebruikt, hier staat geen termijn op.
Reputatie 5
Badge +2
dank je samuel voor je antwoord,
gisteren klopte de programmatie van Q2 niet, uren uitzendingen klopte niet,
ik heb toch de X files gezien omdat ik toevallige aan het kijken was op Q2,
Spijtig dat ik nu de laatste dagen al zeker 3 fouten heb gemerkt op verschillende zenders, heel vervelend als je iets opneemt,
Controle op de websites van de zenders en in de krant of tvboekje merkt je dan opeens de fout op.
Het gebeurd zeker meer, maar je merkt het natuurlijk pas op als je toevallig naar dit programma wil kijken en ziet dat het uur niet klopt, heel vervelend.
toch nog een prettige 1 mei, groetjes

Reageer