Beantwoord

Kadofilm

  • 26 November 2017
  • 18 reacties
  • 1363 Bekeken

Beste,

in het menu zie ik staan dat we 3 kadofilms ter beschikking hebben.
onder het menu on demand/films zie ik echter nergens "mijn kadofilms" of "blockbusters" staan waaruit ik kan kiezen.
Hoe kan ik deze kadofilms opgebruiken?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door ThomasP 29 November 2017, 09:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Is het dit mss wat je zoekt
De kadofilm is beschikbaar bij sommige Packs.
De prijs wordt er enkel ter informatie vermeld.
Druk op MENU knop.
Ga omlaag naar shop.
Kies op aanvraag > films > kadofilm.
Maak uw keuze in de catalogus, druk op OK om te bevestigen en volg de procedure op het scherm.
U hebt uw pincode nodig. Standaard is uw pincode 1234.
Reputatie 7
Badge +3
Gewoon een item kiezen (film, tv op aanvraag enz). Op het moment dat je je keuze gemaakt hebt, zal er 1 cadeaufilm afgetrokken worden van je totaal.
@Elma : Blijkbaar kon je vroeger kiezen uit alle films, maar kan dit nu nog enkel uit blockbusters.
@Martin : dat is het nu net : als ik naar "op aanvraag > films >" ga dan zie ik nergens een onderdeel "kadofilm"
Reputatie 7
Badge +3
Ik huur nooit een film. Ik heb nog 3 credits staan, maar geen tijd om een film te bekijken, omdat ik veel films opneem. Ik heb nu nog 7 films klaar staan om te zien. Ik heb ook geen Netflix. Ik heb het een maand geprobeerd, maar toen keken we alleen Netflix en alle opnames bleven staan. Ik heb nog wat anders te doen dan tv kijken. 😻
Ik kan in de app naar alle films kijken, maar er is geen enkele die me aanstaat. 😭
Blijkbaar kon je vroeger kiezen uit alle films, maar kan dit nu nog enkel uit blockbusters.


Dat was wegens een bug dat het een tijd mogelijk geweest is om uit alle films te kiezen, maar dat was spijtig genoeg niet de bedoeling !

Ter info:
> ProximusTV kadofilm
ik kan zelfs het onderdeel blockbusters niet vinden?
Reputatie 7
Badge +6
Kijk ook even op volgende topic voor het verschil tussen de Kadofilm en de gratis credit voor film op aanvraag.

@KoenH, de reden dat kadofilm niet zichtbaar voor je is, is omdat je geen Familus of Tuttimus pack hebt. Ik stuur je vraag even door naar een collega om na te gaan of het interessant is om je over te schakelen. Ze zullen je hierover telefonisch contacteren.
@Johan72, ik zie dat je recent bent overgeschakeld naar een Familus maar dat dit order nog niet volledig voltooid is. De dienst is dus nog niet volledig actief. Ik maak een ticket op om dit in orde te maken. In tussentijd heb ik de kadofilm al geactiveerd zodat je er volgende week meteen gebruik van kan maken! 😉 Je zal mogelijk wel even je decoder moeten herstarten vooraleer de optie actief komt te staan.
Je vindt de rubriek kadofilm terug via: Menu -> shop > op aanvraag > films > mijn kadofilm.
Kijk ook even op volgende topic voor het verschil tussen de Kadofilm en de gratis credit voor film op aanvraag.

@KoenH, de reden dat kadofilm niet zichtbaar voor je is, is omdat je geen Familus of Tuttimus pack hebt. Ik stuur je vraag even door naar een collega om na te gaan of het interessant is om je over te schakelen. Ze zullen je hierover telefonisch contacteren.
@Johan72, ik zie dat je recent bent overgeschakeld naar een Familus maar dat dit order nog niet volledig voltooid is. De dienst is dus nog niet volledig actief. Ik maak een ticket op om dit in orde te maken. In tussentijd heb ik de kadofilm al geactiveerd zodat je er volgende week meteen gebruik van kan maken! 😉 Je zal mogelijk wel even je decoder moeten herstarten vooraleer de optie actief komt te staan.
Je vindt de rubriek kadofilm terug via: Menu -> shop > op aanvraag > films > mijn kadofilm.

even ter info: de kadofilm optie is ondertussen zichtbaar 🙂
Hallo,
Ik heb voor deze maand geen kadofilm (wel een nieuwe rekening om te betalen)? Ook is nog het volgende, na overgeschakeld te zijn naar tuttimus staat er online bij verschillende onderdelen het volgende:
Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Dit is nu al 2 à 3 weken zo en ondertussen kan ik nog steeds mijn premiumpunten ook niet inruilen wegens technisch defect kan ik voor mijn punten geen mail adres invullen! Wanneer gaat het nu eens mogelijk zijn en hoeveel geduld kan een klant hebben?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Johan, jammer om te horen dat het niet vlot verloopt.
Ik heb alvast even je maandelijkse kadofilm nagekeken en deze was correct toegekend en gebruikt op 2017-12-01 16:23:07. Nu gezien je deze in November niet gebruikt had, omwille van de laattijdige activatie ervan, (Sorry, onze schuld 😅 ) heb ik er terug 1 geactiveerd. Veel filmplezier!
Ivm je andere vragen, zal een Support Medewerker je hier mee verder helpen.
Hey Johan, jammer om te horen dat het niet vlot verloopt.
Ik heb alvast even je maandelijkse kadofilm nagekeken en deze was correct toegekend en gebruikt op 2017-12-01 16:23:07. Nu gezien je deze in November niet gebruikt had, omwille van de laattijdige activatie ervan, (Sorry, onze schuld 😅 ) heb ik er terug 1 geactiveerd. Veel filmplezier!
Ivm je andere vragen, zal een Support Medewerker je hier mee verder helpen.

ok en alvast bedankt Thomas
Ik vind dat er veel te weinig keuze is ik heb een kadofilm en kan maar kiezen uit 6 films waarom niet uit alle films laten kiezen ?
Reputatie 6
Badge +3
Keuze van proximus om de klant een toer te lappen, typisch kortzichtige visie van de CEO.
Reputatie 7
Badge +1
Keuze van proximus om de klant een toer te lappen, typisch kortzichtige visie van de CEO.
Het is helaas huilen met de pet op. PX denkt een goeie blockbuster brengt € 4,99 op. En wat al vaker gezegd wordt in Belgie is niets gratis meer. Of het moet al afgeschreven zijn op het lijstje. En dat zijn die films. Hebben al genoeg opgebracht vandaar.
Wat een lachertje die films, ik had in januari een film gehuurd denkend dat ik om het even welke film mocht kiezen. Ik zie hier nu echter dat dit niet zo is? Ik heb wel geen aanrekening gekregen dus misschien had ik nog ergens een ander credit. Maar hoe zit het nu? Kiezen uit alle films (uit de 1 of 2 die recent zijn) of enkel oude rommelfilms van 10 jaar geleden? Het zijn zelfs geen classics...
Reputatie 6
Badge +1
Ik kon tot voor kort uit alle films kiezen, nu helaas niet meer. Heb echt niks aan die kadofilm.
Kadofilm ja ?, keuze uit blockbusters dat is pas een lachertje. Als je geluk hebt heb je die enige deftige film die bij de kadofilms staat nog niet gezien. Maar eigenlijk zijn de keuzefilms om te lachen. Geen echte klantenbinding noem ik dit hoor.
Reputatie 7
Badge +1
Weet het. Misschien allemaal een bericht sturen naar PX ivm de inhoud van de keuze blockbusters. Je weet maar nooit dat ze luisteren en de selectie gaan aanpassen. Via hier lukt het helaas niet, want van het forum wordt niets terug gekoppeld naar de diensten binnen PX die hier verantwoordelijk voor zijn.