Fox

  • 2 July 2017
  • 6 reacties
  • 459 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Dit is (ondertussen) een Vlaamse zender zoals alle anderen, dus ook met reclame. Waarom zit dit nog stééds niet in het basispakket maar wel in een bundel? Bundel betalen om alsnog reclame op je scherm te hebben? I guess not! Anno 2017, komaan zeg!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Vind ik ook. Zit bij TN en TV Vlaanderen in het basispakket. PX heeft dit toen volgens mij gedaan als opvulling voor de gestopte zenders. Dit is jammer zo een zender moet gewoon in het basispakket.
Reputatie 7
Badge +2
Of er al dan niet reclame op een zender wordt uitgezonden heeft geen enkele invloed of een zender in een basispakket zit of in een betalend pakket. Het gaat om meer dan dat. De rechten van zenders zijn een enorm kluwen en meestal spelen verschillende factoren een rol: beeldwaliteit, kan je opnemen in een beveiligde omgeving, de verschillende apparaten waarop je de zender kan zien etc. etc.

Of er op een zender reclame wordt uitgezonden heeft daar niets mee te maken. Dat is de beslissing van de zender zelf, niet van degene die de zender doorgeeft. BBC First heeft in Nederland bv. reclameblokken, in België (voorlopig) niet.

Dus reclame en "basispakket" hebben helemaal niets met elkaar te maken.
@ evebxl: uiteraard, weet elk mens, wou de zender gewoon positioneren.
Reputatie 6
Badge +1
In Nederland door de reclameblokken zit BBC First in het basispakket, laat maar zoals het is hier.
Reputatie 7
Badge +1
In Nederland door de reclameblokken zit BBC First in het basispakket, laat maar zoals het is hier.

We hebben het over FOX die makkelijk in het basispakket kan.
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, maar zal in dit geval wel over geld gaan, zoals altijd met dit soort zaken. Makkelijk in basispakket? Ik denk het niet anders zou dat toch wel het geval zijn. Waarschijnlijk vind PX (terecht of onterecht) dat FOX teveel geld vraagt en FOX (terecht of onterecht) vind dan weer dat PX niet genoeg wil betalen.

Reageer