Foute informatie op de website begint op misleidende reclame te lijken

  • 26 October 2018
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Het is al vaker gezegd en de informatie lijkt maar niet bij de juiste terecht te komen. Proximus gaat nogal licht over fouten op de website wat het zenderaanbod betreft.

1. De pdf (https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-brussels.pdf/tv-channels-brussels.pdf) met de zenderlijst voor Brussel is al meer dan een halfjaar fout: E! Entertainment NL HD op pre-selectie 401 zit niet in het Brusselse aanbod. (is al sinds twee lijsten verkeerd ondanks de meldingen op dit forum). De laatste versie dateert van 07/2018 en is sinds de aanpassingen van 18 oktober 2018 ook nog niet aangepast.

2. Discovery HD NL is naar het basisaanbod gegaan en Nat Geo NL is nu ook in Brussel in het basisaanbod gekomen (SD en HD). Dat betekent ook dat jullie beter geen reclame meer maken voor 16 zenders in de Entertainment NL bundel (https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/entertainment-aanbod.html), waar voortaan nog maar 15 (!) zenders inzitten want Discovery HD is eruit verdwenen. (Ter informatie de Franstalige versie bevat momenteel 21 (!) zenders (SD/HD versie van zelfde zender niet meegeteld) voor dezelfde prijs.

Doe aub iets aan jullie communicatie en zorg dat ze correct is.

2 reacties

Ik vermoed dat er heel weinig zijn die deze lijsten raadplegen er hierdoor om zeggen geen klachten komen met als gevolg dat ze ook niet gecorrigeerd worden!
PS: In ieder geval ik raadpleeg die eigenlijk zelf nooit, ik kijk altijd in de TV-Guide van de decoder zelf.
Reputatie 7
Badge +1
Ik vermoed dat er heel weinig zijn die deze lijsten raadplegen er hierdoor om zeggen geen klachten komen met als gevolg dat ze ook niet gecorrigeerd worden!
PS: In ieder geval ik raadpleeg die eigenlijk zelf nooit, ik kijk altijd in de TV-Guide van de decoder zelf.

Dat is het punt. Niemand klaagt van de klanten als er iets ten nadelen wordt aangepast. En de winst van PX gaat alweer omhoog volgens CEO Mevr. Leroy. Hoe zou dit nu komen. Pakken gratis data van de oude packs af, hoogste prijzen van abo's binnen Europa. En wat krijgen de PX klanten er voor terug ?

Reageer