Beantwoord

Eén +

  • 9 March 2018
  • 8 reacties
  • 1219 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties
Beste leden,
In menige TV-bladen (zoals Dag Allemaal, etc....) zie ik in de TV programmatie,
de zender "één +", weliswaar met praktisch geen programma's.
Doch op welk zendernummer kan ik deze zender bekijken ?

Graag een seintje a.u.b.
RMO.
icon

Beste antwoord door evebxl 9 March 2018, 11:53

Bekijk origineel

8 reacties

Hier vind je de zenderlijsten waar je de zendernummers kunt terugvinden
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html
Reputatie 2
Badge
Dag Martin,
Eens vluchtig de diverse zenderlijsten bekeken (misschien te vlug), doch geen "Eén +" vind ik nergens terug in de aangeboden paketten.

Geen erg, we liggen daar niet wakker van.
Dit was enkel een infovraag.

Gegroet.
RMO.
In een, oude post (wel 7 jaar terug)
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/zender-nummer-van-eenplus-3211#post12591
daar spreekt men van Op kanaal 990 vind je Eén+ terug.
Reputatie 7
Badge +2
één+ of canvas+ worden uitgezonden op het kanaal van Ketnet. Het vroeger Op12/Ketnet.

De thread van Martin dateert nog van de tijd dat één+ en canvas+ effectieve tijdelijke zenders waren die achter de "rode knop" zaten, maar die ook via een apart kanaal konden bekeken worden.
👍
ge moet niet vragen hoeveel ik er al naar gekeken heb 😉
Reputatie 6
Badge +1
Er valt ook niet veel naar te kijken, af en toe eens een programma. Meestal een Vlaamse serie met audiodiscriptie voor de blinden.
Reputatie 6
Badge +2
Op een+ wordt iedere dag om 20 u 15 de herhaling van het 7 uur journaal uitgezonden en dat met gebarentaal doofstommen.
Canvas+ wordt eveneens op het kanaal van Ketnet uitgezonden na 20 uur welteverstaan, zo werd Blue Planet uitgezonden met de originele Engelstalig commentaar terwijl op Canvas deze commentaar in het Nederlands werd uitgezonden.
Reputatie 2
Badge
Bedankt aan allen voor de info.

Gegroet.
RMO.

Reageer