Eclips TV HD beschikbaar


Reputatie 3
Vanaf vandaag is Eclips TV in HD beschikbaar in het basisaanbod 👍🏻

15 Reacties

Reputatie 6
Op welk kanaal is dat?
Reputatie 6
Alexander schreef:

Op welk kanaal is dat?


Op post 109.
Groetjes
Ik kan op post 109 geen eclipse TV ontvangen en zou wel vanaf vandaag 15/7/2017 beschikbaar moeten zijn ? Weet er iemand hier meer over ?
Reputatie 6
vind je hem niet terug in de tv-guide terug op een ander nummer
anders moet je de decoder eens heropstarten door zijn stroom even te onderbreken.
Ik heb decoder al verschillende keren herstart en alle TV kanalen afgelopen manuel maar gen Eclipese TV te vinden
Reputatie 6
Hangt er mss van af of je in Vlaanderen , Brussel of Franstalig gebied woont?
NB: zenderlijsten zijn ook nog niet aangepast
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html
Ok bedankt
Ik zit in Luik - Malmedy 4960
Reputatie 5
Woon in Wenduine, Vlaanderen, en de zender zit op 109. En nu nog een maand wachten en dan gaan de NPO's over op HD zoals beloofd door PX. Zie er al naar uit.
Reputatie 6
hugo_binon schreef:

Ok bedankt
Ik zit in Luik - Malmedy 4960


Dat verklaart dan dat je die zender niet hebt die is nl niet beschikbaar in Wallonië maar enkel in Vlaanderen, ik weet niet of die zender beschikbaar is in Brussel.
Reputatie 6
De zender is beschikbaar in Brussel en ook in HD.
Reputatie 6
Ziet er weer een geweldige zender uit, het zoveelste herhaalkanaal waar geen zak op te zien is. Maar dat ligt natuurlijk niet aan PX.
Zou Eclipse TV in de toekomst dan ook in Luik - Malmedy te ontvangen zijn ?
Reputatie 6
vraag het anders eens aan iemand van Proximus of daar een mogelijkheid voor bestaat, dit kan je via een privébericht
    aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ok bedankt
Reputatie 5
Ik heb een bericht gekregen van ons engineering team dat je decoder niet meer bereikbaar is.

Kan je deze rebooten en laten aan staan tot morgen?

Reageer