Vraag

Disney Junior verdwijnt binnenkort

  • 2 February 2019
  • 7 reacties
  • 1016 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
En het gaat maar door ...
De volgende die zou verdwijnen is Disney Junior
dit volgens TotaalTV, en via verschillende forum s

7 reacties

Goed nieuws. Nu nog ketnet. Nickelodeon en disney channel zelf. Disney xd en die vtm kids en vtm junior die onlangs gestart zijn mogen ook stoppen van mij.
Dat kan alleen maar plaats maken voor nieuwe betere zenders en niet weer een infokanaal er bij.
Die brexit zal er ook wel een rol in spelen waarom die engelse themazenders hier niet blijven uitzenden in Belgie. Misschien dat binnenkort dan ook bbc 1 en 2 en bbc entertainment zullen verdwijnen.
Timm1983
Reputatie 3
Badge +1
Had ik wel verwacht. Vorige zomer verdween Disney XD, deze winter alle Disney-programma's van Kadet, nu Disney Junior.

Maar bij Proximus blijft het doodstil. Communicatie zou fijn zijn...
Reputatie 7
Badge +1
Had ik wel verwacht. Vorige zomer verdween Disney XD, deze winter alle Disney-programma's van Kadet, nu Disney Junior.

Maar bij Proximus blijft het doodstil. Communicatie zou fijn zijn...


Communicatie is heel slecht van PX naar de klanten toe. Maar ja iedereen accepteert dit want ze krijgen er nog steeds klanten bij.
Reputatie 3
Badge +1
Disney Junior stopt in heel Nederland. Nog geen duidelijkheid over de Vlaamse versie.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/verdere-verschraling-zenderaanbod-disney-junior-stopt-bij-alle-distributeurs/
Reputatie 3
Badge +1
https://www.nu.nl/media/5776791/streamingdienst-disney-wordt-eerst-in-nederland-getest.html?redirect=1

Disney+ wordt als eerste in Nederland gelanceerd, daarna pas in de Verenigde Staten.
Reputatie 3
Badge +1
Disney Junior Vlaanderen is er nog.

Tv-zender VTM KIDS JR wordt geïntegreerd in VTM KIDS. 
Op 02/03/20 wordt VTM KIDS JR in VTM KIDS geïntegreerd. 
De zenders gaan voort onder de naam VTM KIDS en je zal voortaan 
op kanaal 33 (VL)/283 (WAL/BXL) het beste van beiden terugvinden. 
Op kanaal 34 (VL)/284 (WAL/BXL) zal je vanaf dan niet meer kunnen kijken naar VTM KIDS JR. 
DPG Media besliste dit buiten de wil van Proximus om. 
Niet tevreden? 
Je kan je abonnement op elk moment opzeggen zonder kosten via MyProximus of via de klantendienst. 

Reageer