Beantwoord

Betere omschrijving films/series in tv gids


  • Apprentice
  • 3 reacties
Is het niet handiger dat proximus bvb eens jaartal van een film erbij zet in hun omschrijving in de tvgids en nog beter bij series ook duidelijk aangeven welke episode van welk seizoen op de buis is.
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 februari 2018, 09:39

We hebben iets gepland in een volgende update waarbij we meer info zullen geven in onze EPG (lees: TV Gids). Nog even wachten! 😉

Bekijk origineel

24 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat zou zeker handiger zijn, bij Telenet doen ze dat wel maar of Proximus er zal willen op ingaan is een andere kwestie.
Nu is het onoverzichtelijk. Bij telenet is dit idd veel beter.
Reputatie 7
Badge +6
Dat wordt hier al jaren gevraagd. Er is al een kleine verbetering i.v.m. vroeger, maar toch nog veel te weinig.
Zou veel beter zijn bij Telenet. Dus inderdaad zeker nog voor verbetering vatbaar.
Soms zijn de fouten ronduit hilarisch: zo werd de donkere misdaadserie The Replacement op BBC 1 wekenlang aangekondigd als de animatie serie The Replacements en dat werd pas bij de laatste aflevering aangepast. :?
We betalen genoeg nochtans. Ik was vroeger telenetklant en het was toch beter daar op alle vlak vrees ik. 😉
Reputatie 7
Badge +5
Op alle vlak zou ik toch ook niet durven zeggen.
Ook wij komen van Telenet, van dit weekend klant bij Proximus, het is nog wennen.. Het zou inderdaad zoveel handiger zijn. Bij sommige series, staat de titel van de aflevering wel vermeld.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sev17,

Ik geef je tips door aan de bevoegde dienst.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sev17,

Ik heb antwoord van de bevoegde dienst gekregen. Vanaf juni gaan we dit doen voor klanten met een V5 of V5 compact decoder.

Groetjes,

Antonella
Ik zou ook graag het jaartal zien. Sommige films zijn tijdsgebonden (vb. net voor de val van de Muur)
In de tv gids zie je nog steeds niet naar welke episode je kijkt van welk seizoen.
Enkel in de opnames zie je het?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sev17,

Ik heb bericht gehad van de bevoegde dienst dat de uitrol hiervan is verschoven. Het zal pas voor het najaar zijn.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
MsMystic schreef:

Ook wij komen van Telenet, van dit weekend klant bij Proximus, het is nog wennen.. Het zou inderdaad zoveel handiger zijn. Bij sommige series, staat de titel van de aflevering wel vermeld.


Idem bij ons,tis wennen.twas beter dat het jaargang en welke aflevering erbij stond.
Heb er nu wel een app bij gehaald de tv gids 😁
hallo, inderdaad, het Jaartal van een film en aflevering van een serie is nog altijd niet vermeld...
jammer, dit was wel zichtbaar bij Telenet 😞
zou wel handiger zijn als dit vermeld is...
alvast bedankt en tot ziens
Sev17 ( 9 maand geleden )
"Is het niet handiger dat proximus bvb eens jaartal van een film erbij zet in hun omschrijving in de tvgids en nog beter bij series ook duidelijk aangeven welke episode van welk seizoen op de buis is."

Na ruime tijd nog altijd geen verandering! Jaartal van een Film nog te moeilijk om erbij te plaatsen.
Proximus u stelt teleur !
Reputatie 1
de vraag is of ze deze info wel krijgen ook,
word de EPG van de zenders ook van een tussen bedrijfje gedaan zoals bij telenet ????
het is software matig wel aan te passen maar zouden daar veel mensen over vallen over dit nadeel.????
Reputatie 7
Badge +6
We hebben iets gepland in een volgende update waarbij we meer info zullen geven in onze EPG (lees: TV Gids). Nog even wachten! 😉
Reputatie 6
Badge +1
Als ik bijv Stella, of Keeping up apaerances als serie opname ingeef bij BBC Ent dan worden die continu opgenomen omdat er geen vermelding is van Jaargang of aflevering. Dat is wel een beetje vervelend.
hallo, wanneer is de update gepland?
sinds meer dan 10 maanden is dit aangekondigd maar nog geen updates zichtbaar
mvg

ThomasP schreef:

We hebben iets gepland in een volgende update waarbij we meer info zullen geven in onze EPG (lees: TV Gids). Nog even wachten! 😉

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Yus,

Deze update zal in maart-april worden uitgerold.
Badge
En wat voor de mensen me een V4-decoder? Er is heel lang geleden beloofd geweest dat we de nieuwe interface zouden kunnen installeren via de blauwe knop, maar tot nu toe is dat nog altijd niet mogelijk. Dan zullen we ook de nieuwe gegevens (jaartal en nummer aflevering,...) niet zien. Wanneer wordt er eens aan ons gedacht? We betalen toch ook zoals de anderen.
Reputatie 7
Badge +5
kijk eens naar deze topic mss kun je hem ook laten omruilen
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118/index1.html#post600821
Badge
Dag Martin,

bedankt voor de tip. Ik zal het eens bekijken en als we beslist hebben om het te proberen (er staan nog enkele opnames op) zal ik je laten weten hoe alles verlopen is.

carooke
Lang geleden dat ik hier op het forum iets geplaats hebt 🙂

De klachten die al jaren lopen over de tv gids en maar niet opgelost geraken. En ik heb ook opmerkingen:-)

Graag had ik eerst een woordje uitleg gehad van PX over wat je leest in de programmagids op je tv scherm die regelmatig niet klopt, vooral de discovery channels . Wie is daar verantwoordelijk voor jullie of de zender die het uitzend met wat je ziet op je tv scherm om iets op te nemen?

Ik persoonlijk kijk nooit rechtstreeks meer naar een programma. Ik neem het op dat ik die reclameblokken kan doorspoelen en ik betaal voor maandelijks tv replay+ om die reclameblokken te kunnen doorspoelen. En hier kom mijn grootste klacht.

Gaan nu voorbeeld nemen op FOX de serie the young pope (aanrader om te kijken) iedere week een nieuwe aflevering en erna op die week tijd 5 heruitzendingen die ze uitzenden en die iedere keer weer opgenomen is op de box. Resultaat is dat ik iedere keer al die opnames moet verwijden en dat is frustreren als klant. En waar de fout ligt om dit op te lossen weet ik niet als klant ligt het aan PX of de zender.

Maar ik met mijn leeftijd en komende uit een tijdperk waar er nog geen gsm en computers waren en met wat ik lees, weet ik zelf dat het gewoon programmeerwerk is om enkel het enkel 1 maal op te nemen, maar blijkbaar is dat voor de zenders en PX super moeilijk om op te lossen ze zijn al jaren bezig om dit probleem op te lossen 🙂 Met wat ik hoor en lees op internet enz... is gewoon op te lossen om met iedere uitzending een code te geven en al die heruitzendingen neem je dan niet meer op.

Laatste opmerking inderdaad met al die heruitzendingen is het tegenwoordig lastig geworden om reeksen te programmeren. En dat snap ik ook niet is dat nu zo lastig en moeilijk om in de tv gids te plaatsen welk seizoen het is?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Patrick, welkom terug zou ik zeggen. 🙂
Goede punten. In verband met het opnemen van de heruitzendingen, deze vraag komt inderdaad regelmatig terug. In principe is dit geen 'fout'. Je neemt alle afleveringen op en dus ook de heruitzendingen. Er zit hier geen filter op. Houd er ook rekening mee dat sommige mensen deze heruitzendingen ook echt willen opnemen hé. Nu gezien de vraag regelmatig terugkomt, blijft Proximus kijken hoe we dit kunnen verbeteren. In de toekomst kan dit dus wel veranderen maar momenteel staat er int kort niets gepland.

In verband met de extra info in de TV Gids zoals nummer seizoen en uitzending, zoals je enkele berichten hierboven kan lezen staat er een verbetering gepland binnenkort. To be continued! 😉

Reageer