BBC First vanaf 17/10 volgens Twitter bericht.

  • 2 September 2016
  • 18 reacties
  • 783 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Net gelezen op Twitter dus: onder voorbehoud: BBC First zou op 17/10 aan het aanbod toegevoegd worden. Meer informatie wordt er nog niet gegeven.
Bijlage:


Nu het infokanaal in de gaten houden.:D

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Goed nieuws, benieuwd in welk aanbod en of het met NL ondertitels zal zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Ik kan bevestigen dat BBC First toegevoegd zal worden aan de zenderlijst vermoedelijk vóór 1 november 2016.
Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de bevestiging, Wim! 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Voor diegenen die het toch al zouden willen weten:


😳
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoop dat Proximus BBC First in HD zal doorgeven zoals Telenet dat doet maar ik vrees er voor dat Proximus die zender in SD zal aanbieden.
Voor mij zou dat toch geen kwaad kunnen want ik kijk zelden naar die zender en als ik dan kijk dan is het via Telenet.
Reputatie 6
Badge +1
Eindelijk! Het werd tijd!
Reputatie 6
Badge +2
Eindelijk! Het werd tijd!

Je begon zeker uw geduld te verliezen? 😃
Als je lang klant bent bij prox heb je zeker al meer dan engelen geduld, anders was je al lang bij een ander provider :lol:
Reputatie 7
Badge +6
Een nieuw aanbod, goed nieuws, maar toch maar één zender ter vervanging van al diegene die verdwenen zijn. Benieuwd of er nog iets bijkomt.
Of nog iets wegvalt 😉
Reputatie 7
Badge +1
BBC4 zat inderdaad in Music & Culture. Als BBC First hiervoor als vervanging komt, is de vraag inderdaad of dat in het standaardaanbod en in HD zal zijn. Bij BBC4 was dat alvast niet het geval (SD)..
Bij TN zit BBC First volgens mij ook iet in het standaardaanbod.
Reputatie 7
Badge +2
Daarnaast meldt Totaal TV dat BBC First vanaf 1 september ook een commercieel kanaal wordt. Programma's zullen dus onderbroken worden voor reclame. (http://www.totaaltv.nl/nieuws/23885/) en dat is wel heel jammer. Zeker als het dan ook in een pakket komt waar je extra voor betaald. Maar goed, misschien is het daardoor ook wel goedkoper geworden voor PX om in te kopen ;)

Een andere vraag die ik me stel is wat BBC World gaat doen met BBC entertainment in de Benelux. Wereldwijd is deze zender aan het afbouwen en wordt die vervangen door BBC First , BBC Brit en BBC Earth. In Polen is daardoor BBC entertainment compleet verdwenen van de markt. Nu meer en meer providers BBC First aanbieden in de Benelux, zou het wel eens kunnen dat BBC entertainment binnenkort zelf verdwijnt. En dan maar hopen dat BBC Brit en BBC Earth hier ook komen. Zeker die laatste brengt de magnifieke BBC documentaires. (velen daarvan zitten trouwens ook op netflix.com)
Reputatie 6
Badge +2
BBC4 zat inderdaad in Music & Culture. Als BBC First hiervoor als vervanging komt, is de vraag inderdaad of dat in het standaardaanbod en in HD zal zijn. Bij BBC4 was dat alvast niet het geval (SD)..
Bij TN zit BBC First volgens mij ook iet in het standaardaanbod.


Neen, BBC First zit bij Telenet in Play More dus niet in het basisaanbod maar wel in HD en met Nederlandse ondertitels.
Bij telenet zal er geen reclame tussenkomen heeft men bevestigd aan telenet die een vlaamse versie doorzenden kennelijk,of deze ook bij proximus komt of niet is nog de vraag.
Reputatie 7
Badge +2
Bij telenet zal er geen reclame tussenkomen heeft men bevestigd aan telenet die een vlaamse versie doorzenden kennelijk,of deze ook bij proximus komt of niet is nog de vraag. Ik denk niet dat er voor PX een aparte versie zal komen en de NL versie met reclame voor Nederlandstalig België heeft totaal geen zin voor de adverteerders.
Reputatie 5
Badge +2
Is hier al een duidelijk antwoord op? BBC First in SD of HD + in boeket of basisaanbod?
Reputatie 7
Badge +2
Niet echt, maar zal wel in Entertainment of Cultuur boeket komen. SD of HD is niet gecommuniceerd tot nu toe.
Reputatie 7
Badge +6
Weet iemand soms al waar BBC First zou terechtkomen en of dat nu ook op 17/10 zal zijn zoals Fox?