Beantwoord

Auteursrechten

  • 15 October 2016
  • 5 reacties
  • 791 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet en waarschijnlijk ook Orange moet naast de TV abonnement ook auteursrechten betalen.
Ik vraag mij of dat bij Proximus en Scarlet ook zo is, temeer er op de factuur er niks van vermeld staat.
icon

Beste antwoord door evebxl 15 October 2016, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Jazeker. Elke distribiteur moet auteursrechten betalen voor het doorgeven van audio of video. Bij de traditionele kabelmaatschappijen werd dat apart vermeld op de factuur. Bij PX zit dat inbegrepen in de totale prijs, waardoor de opbouw van de factuur iets minder transparant is.
Reputatie 4
Bij Telenet en waarschijnlijk ook Orange moet naast de TV abonnement ook auteursrechten betalen.
Ik vraag mij of dat bij Proximus en Scarlet ook zo is, temeer er op de factuur er niks van vermeld staat.

En aan welke goede reden dacht je dan, dat er voor hen een uitzondering zou gemaakt worden?
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet en waarschijnlijk ook Orange moet naast de TV abonnement ook auteursrechten betalen.
Ik vraag mij of dat bij Proximus en Scarlet ook zo is, temeer er op de factuur er niks van vermeld staat.

En aan welke goede reden dacht je dan, dat er voor hen een uitzondering zou gemaakt worden?


Wie spreekt hier over uitzonderingen maken?
Ik wou gewoon weten of dat ook zo is dat Proximus en Scarlet abonnees ook auteursrechten moeten betalen, niet meer en niet minder.
Reputatie 4
Juist daarom dat ik benieuwd was waarom je dacht dat dit niet zou het geval zijn voor hen, niet meer en niet minder, zonder verder bijbedoelingen.
Reputatie 6
Badge +3
Natuurlijk betaal je ook auteursrechten bij Proximus.
Het staat gewoon niet apart op de factuur.

Reageer