Beantwoord

All entertainment

  • 6 November 2017
  • 6 reacties
  • 1993 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
de channels
icon

Beste antwoord door ThomasP 6 November 2017, 11:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey vll, wil je weten welke kanalen inbegrepen zitten in het All Entertainment aanbod?
Kijk even op deze pagina voor meer info over het All Entertaiment aanbod. Op deze pagina vindt je een overzicht van alle entertainment zenders.

En om je leven nog wat gemakkelijker te maken, voila!

niet interessant niet veel verschil met gewone entertainment en waarom in brussel hebben ze sci fy en 13th street en in vlaanderen hebben wij dat niet meer
Reputatie 7
Badge +2
niet interessant niet veel verschil met gewone entertainment en waarom in brussel hebben ze sci fy en 13th street en in vlaanderen hebben wij dat niet meer
Het is niet "in Brussel" dat ze Syfy en 13th street hebben, maar gewoon in het Franstalige Entertainment Channels bundel. NBC Universal heeft de Nederlandstalige versies van deze zenders al een tijdje terug stopgezet. Dat was niet de keuze van Proximus. Deze zenders zaten ook nooit in het Entertainment Channels bundel maar in het Entertainment pack dat nu niet meer verkrijgbaar is.
bedankt ik vind het discriminerend dat er zo een verschil is tussen brussel en vlaanderen voor de zenders ik zie dat bij mijn moeder met haar pack zij heeft disney channel in t frans en nog andere. wij moeten bijbetalen. wij hebben het in t nl. ik vind het afschuwelijk Amerikaanse disney series dat het vertaald is in hollands? waarom niet ov of keuze maken zoals de andere zenders taal en ondertiteling
Reputatie 7
Badge +2
Bij Disney Channel NL kan je bij Proximus via de taalinstellingen de klank van de originele versie opzetten. Er zijn wel geen ondertitels. Disney Channel NL zit trouwens ook bij de basiszenders in Nederlandstalig België.

Wat discriminerend is, is dat de Entertainment Channels NL en FR een groot verschil in aantal zenders kennen voor dezelfde prijs.

Klachten hierover richt je het best naar de klachtendienst van PX.
Reputatie 3
Badge +1
Er zijn wel geen ondertitels.
Er is ondertiteling via teletekst.

Reageer