Wijzigen gsm-abonnement


Aangezien bellen niet helpt probeer ik het eens via het forum.
Heeft iemand anders ook problemen met het omzetten van een gsm-abonnement?

Op 24/06/2017 moest mijn abonnement van Smart 15 naar Mobilus S. omgezet worden (maakt deel uit van Tuttimus). Na herhaaldelijke keren bellen (en met de belofte dat dit reeds gebeurd was) zie ik nog steeds geen verandering..

In het verleden ook al gebeld om mijn abo te veranderen, ook telkens de belofte dat dit ok was, en werd ook nooit uitgevoerd. Ondertussen betaal ik mij blauw aan dataverbruik...

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Camille, ik laat dit verder nakijken : aanvraag is inderdaad gedaan, maar uitvoering blijft ergens hangen; wordt vervolgd...

groeten

Tina
Beste,

Ik zie inderdaad nu dat mijn nummer is toegekend aan mijn pakket, maar het tariefplan blijft smart 15+ terwijl dit Mobilus S moet worden met dezelfde voorwaarden zoals het andere nummer in het pakket.
Komt dit ook nog in orde?

Alvast bedankt
Badge +4
Normaal loopt Myproximus altijd beetje achter bij het wijzigen vooraleer het daar aangepast staat.
Ben ik mij van bewust, maar geen 10 dagen... Heb al verschillende keren gebeld en toch blijft dit stroef lopen.
Ik zie nu dat mijn gsm-abo terug uit mijn pakket staat.

Vroeger verschillende malen gebeld om te wijzigen naar smart 25 en is ook nooit doorgevoerd..
Nu moet alles veranderd worden naar Mobilus S zodat dit samen in het pakket kan en dit lukt ook niet..
Zo betaal ik mij blauw aan mobiele data terwijl ik een ander tariefplan gevraagd heb.

Kan toch niet meer...
Badge +4
Geen 10 dagen ? nee is zelfs soms meer vooraleer Myproximus geupdate is hoor, heb zelfs al al paar maanden moeten wachten voor sommigen dingen aangepast zijn!
Je moet veeeel geduld hebben met proximus.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Camille0407,

De hulp van IT werd hiervoor ingeroepen via ticket IM8366622. Mijn excuses voor de vertraging.

Groetjes,

Antonella
Beste,

Hoe ver zou het ticket reeds staan? Nog steeds geen verandering te zien hier...

Bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Dag Camille0407, het ticket is nog in behandeling, ik vraag om dit met voorrang op te nemen. Grt, HeidiE
Beste Proximus,

Zoveel dagen later, nog steeds geen verandering.

Ondertussen kreeg ik een afrekening van mijn verbruik in juni van 60 euro! Er is mij verteld dat alles in orde komt en ik mocht surfen alsof ik mobilus S had. Graag dus een verrekening van mijn teveel verbruikte data.

Ondertussen zijn we 15 juli en is mijn 1GB van het oude pakket bijna opgebruikt.. Vanaf dan zullen er dus weer kosten aangerekend worden die vermeden kunnen worden moest alles direct in orde gebracht worden.

Wanneer komt dit nu eindelijk eens in orde???
Geduld zou ik zeggen , zeven weken en hier nog niks in orde dus geduld !!!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Camille0407, het ticket is technisch opgelost, onze administratiedienst zet nu de facturatie nog recht. Bedankt voor je geduld. Groetjes, HeidiE

Reageer