Vraag

Voicemail niet langer beschikbaar

  • 3 June 2017
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo,

Na heel wat gerompslomp zal ik mijn probleem dan maar voorschotelen op een forum. We zijn 2017, proximus mocht al lang gedacht hebben om support te verlenen via chatsessies.

Mijn probleem: Momenteel ben ik in Australie, hier heb ik geen ontvangst met proximus. Ja, roaming staat aan en toch geen ontvangst. Door een probleem met men GSM zijn al men gegevens van Whatsapp verloren. Graag had ik deze opnieuw ingesteld, maar daarvoor moet ik een verificatie voltooien. SMS ontvangen is dus onmogelijk, de volgende optie is Whatsapp een voicemail laten inspreken. Helaas blijkt nu men voicemail niet bereikbaar te zijn. Graag had ik asap willen weten hoe dit komt.

Men eerste bevinding zou de nieuwe identificatiewet zijn, men nummer is inmiddels geidentificeerd, ik heb momenteel niet de beschikbare middelen men nummer te bereiken vanuit Australie. De internationale hulplijn van Proximus kan ik ook niet bereiken want zonder internationale calls op mijn prepaid plan heb ik zelf niet de mogelijkheid connectie te mnakennaar nummers buiten Australie. Handig had geweest akls ik simpelweg een mailtje kon versturen, maar ook hier vind ik niets van terug, nochteans zegt de helpdesk pagina, Bel Ons, Stuur een mailtje of kom langts!

Graag een follow up.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Robin!

Het spijt me dit te horen,

kan je mij eventueel het betrokken oproepnummer doorsturen via een privébericht?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 6
Badge +1
Hier andersom, voicemail al jaren uitgeschakeld en plots krijg ik de melding u hebt een nieuw voicmail bericht. Heel dat instelmenu doorgemoeten en ja nu heb ik weer voicemail, maar ik wil er vanaf. Kan ik dit zelf uitschakelen of moet ik proximus daarvoor bellen?
Reputatie 7
Badge +6
@ william: Als je een factuur hebt met internet, Tv of vaste lijn abonnement moet je schijnt het inderdaad de klantendienst bellen om dat te doen.
Als je een Pay and Go kaart hebt of een factuur met alleen GSM nummers en geen ander abonnement kan het via MyProximus.
Is dus niet het antwoord op de vraag van de TS.

Reageer