Beantwoord

voice mail instellen vanuit Buitenland

  • 11 April 2016
  • 1 reactie
  • 8316 Bekeken

Ik ben in het buitenland en mijn voicemail is niet ingesteld. Was code vergeten en op helpdesk hebben ze de code geïnitialiseerd, maar daardoor zijn alle instellingen verloren.
De instellingen kunnen volgens wat ik gehoord heb alleen vanuit België gedaan worden, maar ik zit in het buitenland; De helpdesk kan mij hier niet helpen (al geprobeerd)
Wie weet hoe ik toch toegang tot mijn voicemail kan krijgen vanuit het buitenland, zonder eerst in België te komen?
icon

Beste antwoord door Elsa 11 April 2016, 20:42

Bekijk origineel

1 reactie

Voicemail beluisteren in het buitenland

Wil je in het buitenland je voicemail beluisteren of de instellingen wijzigen? Bel het nummer van de voicemail voorafgegaan door het internationale kengetal, dus +32 4 75 15 1230.

Deze oproep zal worden gefactureerd als een oproep naar België.

Het is dus voordeliger om pas bij je terugkeer in België je voicemail te beluisteren. Vergeet echter niet dat onbeluisterde berichten slechts twee weken worden bewaard en beluisterde berichten nog een maand.
​Je Voicemail configuratie

Op reis zonder verrassingen




Nuttige nummers vanuit het buitenland

Bel onze Klantendienst vanuit het buitenland op het nummer +32 475 15 6000.

Om vanuit het buitenland een Belgisch nummer te bellen moet je het nummer laten voorafgaan door het nationale kengetal (+32 voor België) en de eerste 0 van het zonenummer weglaten.

Reageer