Vraag

Verwijderen abonnement

  • 9 March 2018
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Beste

Blijkbaar laat Proximus mij al een geruime tijd betalen voor een nummer dat ik niet meer gebruik. Toen ik mij liet vangen aan een van de promoties (een nieuwe gsm voor 1€), werd mij verplicht een nieuwe simkaart met bijbehorend nieuw GSM-nr aangesmeerd. Ik heb toen wel duidelijk vermeld dat mijn oud nummer vernietigd mocht worden. Natuurlijk ben ik een naïve idioot en dacht ik dat Proximus dat wel zou regelen. Wat blijkt nu? Ik betaal nog altijd een abonnement voor dit oude nummer. Ondertussen ben ik wel voor mijn huidig nummer al overgestapt naar de concurrentie, maar het abonnement voor dat oude nummer krijg ik niet verwijderd.
Je zou denken dat dat via de MyProximus-app wel zou moeten lukken, maar nee, daar kan ik enkel overschakelen naar een ander abonnement...
Chatten op deze site haalt weinig uit, want ze zeggen allemaal dat zij dat niet kunnen oplossen.
Bel eens naar de klantendienst zeggen ze. Maar uit ervaring weet ik dat je daar al snel een halfuur-uur mee verliest. En daar heb ik geen tijd voor.
Dus bij deze mijn vraag. Kan ik op een of andere manier gecompenseerd worden voor deze maandenlange kost? (waarschijnlijk ook een naïve vraag) En is er bij Proximus iemand die op een paar knoppen wilt duwen zodanig dat ik voor geen enkele dienst meer bij jullie ben aangesloten?

Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen, alsjeblieft.

Dank bij voorbaat.

Groeten

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Frigo!

Het spijt me dit te horen, kan je ons het nummer in kwestie even doorgeven via een privébericht aub?
Dan kijken we het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter

Reageer