Beantwoord

Vermelding in witte gids en het toegestuurd krijgen van de witte gids

  • 10 January 2019
  • 6 reacties
  • 1595 Bekeken

Een aantal maanden geleden de activatie van mijn telefoonlijn aangevraagd. Nu krijg ik plots de wittegids toegestuurd, en is ook mijn nummer ongewenst vermeld in deze gids.
Waar worden deze "toelatingen" beheerd : is er ergens op myproximus een mogelijkheid om zowel :
- de aanvraag voor géén wittegids te verkrijgen te activeren
- de vermelding van mijn telefoniegegevens in deze wittegids te verhinderen ?

(i.v.m. vermeldingen telefoongids heb ik wel al begrepen dat ik mij moet/kan uitschrijven via 0800 98 022 of e-mail: gids@1207.be)
icon

Beste antwoord door KoenN 17 January 2019, 09:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag proximusdirk,

Dat zijn inderdaad de juiste contactgegevens van onze dienst inlichtingen.

Groetjes,

Antonella
Dag proximusdirk,

Dat zijn inderdaad de juiste contactgegevens van onze dienst inlichtingen.

Groetjes,

Antonella


Beste Antonella,
Mijn excuses, maar ik ben niets met dit antwoord, dit is geen antwoord op mijn oorspronkelijke vragen.
Met Vriendelijke Groeten,
Dirk
Reputatie 7
Badge +4
Betrokken info dient te worden meegedeeld/ingevuld op het formulier van aanvraag vaste lijn (concreet 1) wenst u nr geheim te houden en 2) wenst u dat uw nr vermeld wordt in de witte gids)

Bv. wanneer u de bestelling Phone line via onderstaande website uitvoert (punt 2 van de configuratie)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html
TUI: aangezien de bestelling al gebeurd is zal het volgens mij moeten aangepast worden
via 0800 98 022 of via e-mail: gids@1207.be
zoals AntonellaD reeds aangegeven heeft, ofwel begrijp ik de vraagstelling van TS verkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
T.t.z.: dit kan (nog) niet (voor zover mij bekend) in MyProximus = initiëel aan te duiden op het aanvraagformulier of inderdaad later te herzien via bovenstaande nr of website
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dirk,
Indien je geen gidsvermelding meer wenst moet je inderdaad naar het 0800 nummer bellen.
Mvg, Koen

Reageer